MrSmigolll Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam serdecznie. Mam problem odnoscnie bardzo szybko zuzywajacego się plynu chlodzniczego. chodzi mi o to ze gdy doleje na Maxa po przejechaniu około 300 km w zbiorniczku prawie pusto i pokazuje kontrolke od płynu. Czy jest możliwe aby przez uszkodzana uszczelkę tak szybko uciekał płyn czy szukac przetarcia na wezach czy nagrzewnica?
eRniś Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) sprawdź stan oleju, jeśli oleju ci przybywa to może być uszczelka, a jesli tylko plyn ubywa i zasyfia ci zbiorniczek wyrównawczy to może być chłodnica recyrkulacji spalin - miałem taki problem w B5 AJM Edytowane 20 Grudnia 2016 przez eRniś
maslna Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zrób test. Wlej na maxa płyn,wyjedź gdzieś na prosta i dobrze daj pogadzie(naprawdę ostro). I jak ubędzie ci płynu dość dużo,pomijając wycieki to uszczelka na 100%.
eRniś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Zrób test. Wlej na maxa płyn,wyjedź gdzieś na prosta i dobrze daj pogadzie(naprawdę ostro). I jak ubędzie ci płynu dość dużo,pomijając wycieki to uszczelka na 100%. Przy chłodnicy recyrkulacji spalin takie same objawy.. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez eRniś
MrSmigolll Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Właśnie Panowie strasznie zbiorniczek zasyfiony :/
maslna Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Ale też pytanie czy taką chłodnicę posiada.
rudy51 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jeżeli nie ma nigdzie wycieku a płyn ucieka to może być uszczelka pod głowicą ale wtedy autko dymi na biało, jest słabsze, na biegu jałowym falują obroty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się