Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Proszę o analizę błędów po "dzwonie"


kuszner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dzisiaj byłem ofiarą wypadku dwóch pań, które "zaparkowały" na mojej masce :wallbash:. Generalnie dostałem w przednie lewe koło. Oprócz standardowej blacharki mam takie objawy:

1) Nie działa wspomaganie

2) Pilot nie otwiera/zamyka drzwi (trzeba to robić manualnie).

Zrobiłem scan VAG'iem kilku modułów i to co mi się udało wyłapać (przepisywane z logu):

Control Module Part No: 8E0 614 517

Comp version : ABS/ESP front 3429

Soft coding : 04155

Work shop code : WSC 06435

1 fault found

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply voltage Terminal 30

35-10 - Intermittent

Control Module Part No: 8E0 959 433 AR

Comp version : Komfortgerat T85 1310

Soft coding : 06976

Work shop code : WSC 63351

Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.FS BRM 0002

Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.BF BRM 0003

2 faults found

00957 - Key 3

35-00 - -

01560 - (tu mi mówi że ma shareware żeby zdekodować)

59-10 - -

Jeżeli chodzi o kluczyk to ważne wspomnienia jest, że jak przyjechali panowie strażacy to standardowo rozłączyli aku ...

Z góry dziękuje za pomoc :)

Pozdr,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reguła jest, że najpierw sprawdzamy błędy, kopiujemy je (jest przycisk copy, paste w notepadzie), usuwamu i jeszcze raz skanujemy. Nie skanuje się "kilku modułów", ale robi auto-skan.

01826 - powodem może być rozłączenie aku

01560 - Passenger Door: Won't De-Safe

00957 - masz zakodowane trzy klucze i ten trzeci długo nie był używany

dwa pierwsze to dzisiejsza stłuczka, ostatni to jeszcze sprzed...

Ten 01560 to problem w drzwiach pasażera, a ty dostałeś w koło lewe... Dziwne, może też jakaś "zaszłość"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj je, przejedz sie kikadziesiat metrów i bedzie ok. Wiekszosc to wina odłączenia aku. Szczególłowo opisał to pre_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reguła jest, że najpierw sprawdzamy błędy, kopiujemy je (jest przycisk copy, paste w notepadzie), usuwamu i jeszcze raz skanujemy. Nie skanuje się "kilku modułów", ale robi auto-skan.

Robiłem sprawdzanie na lapku na którym niestety nie miałem jak się do netu wbić stąd - przepisywanie. Jeżeli chodzi o auto-scan to mam wersje niezarejestrowana vag'a i mi na takie dobrodziejstwa nie pozwala - ale obiecuję się poprawić.

Generalnie faktycznie po wyczyszczeniu błędów teraz już ich nie pokazuje... Dzisiaj pod samochodem miałem wielką plamę więc to chyba tłumaczy brak wspomagania. Samochodzik jest już w warsztacie więc mam nadzieję że już mu jakoś się "polepszy" ;)

WILEKIE DZIĘKIE ŻA SZYBKĄ POMOC !!

R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...