--Rafcio-- 8 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Borykam się z takim problemem jak wysokie wskazania przepływki, auto seria powinno być coś ze 120 pare g/s ja mam ze 20 więcej, przez co komputer widzi jakby duzo powietrza w układzie i steruje n75 aby turbo nie pompowało, auto kiepsko jedzie. Gdzie mam szukać przyczyny, przepływomierz oryginalny Bosch z numerami takimi jak wyjechał z fabryki. Tu logi http://vaglog.pl/log_265043.htm dynamiczne i statyczne Edytowane 1 Stycznia 2017 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viksc 1 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 sprawdz pozadnie szczelnosc dolotu ,zawor dv. i wszystkie wezyki od 75 na poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dv nowy, przewody do n75 nowe, jedynie znalazłem pęknięcie na na kołnierzu gumowego dolotu TIP przy samej turbinie, zakleiłem to narazie łatką do dętek i ścisnąłem opaską ale nic to nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddict 0 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dokladnie, szczelnosc dolotu to podstawa, u mnie znalazlem narazie nieszczelnosc na przewodach odmy, ale narazie nie probowalem jezdzic bo auto mam rozebrane ale objawy podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosearkadio 1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 raczej nieszczelność jak kolega pisze.Zobacz jak spadł ci przepływ powyżej 2000 obrotów. Troszkę wcześniej odpuściłeś noge z gazu moze to tak nieczytelnie wyszło .Powinieneś powtórzyć te logi ,ale gaz w podłodze do końca logu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosearkadio 1 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 14 godzin temu, --Rafcio-- napisał: No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym https://www.google.pl/search?q=odma+a4b5&espv=2&biw=1366&bih=662&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi058r5qezRAhXJJ8AKHW15AWYQsAQIJw#tbm=isch&q=odma+a4b5+sruba+odpowietrzajaca&imgrc=6Qvru2EDGhh4qM%3A zobacz jeszcze ten zawór. Nazywa to śruba odpowietrzająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Kiedys go wyciągałem ale on jest cały, chodzi na sprężynce i nie ma przelotu na wylot. Jest jeszcze takie pierdnięcie sekundowe po zgaszenieniu, jakby z odmy, silnika, podcisnienia, cięzko to zlokalizowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się