Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie wskazania przepływomierza 1.8T AEB


--Rafcio--

Rekomendowane odpowiedzi

Borykam się z takim problemem jak wysokie wskazania przepływki, auto seria powinno być coś ze 120 pare g/s ja mam ze 20 więcej, przez co komputer widzi jakby duzo powietrza w układzie i steruje n75 aby turbo nie pompowało, auto kiepsko jedzie. Gdzie mam szukać przyczyny, przepływomierz oryginalny Bosch z numerami takimi jak wyjechał z fabryki. Tu logi http://vaglog.pl/log_265043.htm dynamiczne i statyczne

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz pozadnie szczelnosc dolotu ,zawor dv. i wszystkie wezyki od 75 na poczatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv nowy, przewody do n75 nowe, jedynie znalazłem pęknięcie na na kołnierzu gumowego dolotu TIP przy samej turbinie, zakleiłem to narazie łatką do dętek i ścisnąłem opaską ale nic to nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, szczelnosc dolotu to podstawa, u mnie znalazlem narazie nieszczelnosc na przewodach odmy, ale narazie nie probowalem jezdzic bo auto mam rozebrane ale objawy podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nieszczelność jak kolega pisze.Zobacz jak spadł ci przepływ powyżej 2000 obrotów. Troszkę wcześniej odpuściłeś  noge z gazu moze to tak nieczytelnie wyszło .Powinieneś powtórzyć te logi ,ale gaz w podłodze do końca logu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, --Rafcio-- napisał:

No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym

https://www.google.pl/search?q=odma+a4b5&espv=2&biw=1366&bih=662&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi058r5qezRAhXJJ8AKHW15AWYQsAQIJw#tbm=isch&q=odma+a4b5+sruba+odpowietrzajaca&imgrc=6Qvru2EDGhh4qM%3A   zobacz jeszcze ten zawór. Nazywa to śruba odpowietrzająca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys go wyciągałem ale on jest cały, chodzi na sprężynce i nie ma przelotu na wylot. Jest jeszcze takie pierdnięcie sekundowe po zgaszenieniu, jakby z odmy, silnika, podcisnienia, cięzko to zlokalizowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...