Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8 ADR - Problem z falującymi obrotami


SqN94

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, umowielm się na wtorek bo chcę jak najszybciej mieć auto sprawne. A to był najbliższy termin. Czemu pytasz? 

A możesz mi podać oznaczenie mojej przepustnicy? W sensie jaki numer? Bo ja szukałem i naprawdę na swojej nic nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Barjan95 napisał:

Czemu pytasz? 

Po prostu.

2 godziny temu, Barjan95 napisał:

W sensie jaki numer?

Prawdopodobnie ten : 058 133 063

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc we w przyszłym tygodniu dam znać, co i jak z moim autem. Bo dodatkowo wymieniam sondę lambda i będę klimę robił, chcę mieć autko na 'cacy'.

Też tak właśnie myślałem, że to ten numer.

A Ty kiedy będziesz robił przepustnicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Barjan95 napisał:

A Ty kiedy będziesz robił przepustnicę?

Planuję umówić się z mechanikiem na poniedziałek po mojej pracy abym to widział jak robi, ale co z tego wyjdzie to nie wiem. Dziś nie mogłem się do niego dodzwonić ale jutro z rana będę dzwonił a jak nie to pojadę i się osobiście umówię.

Jak zmienię też dam znać.

 

Ja mam takie coś, że jak delikatnie kopnę w pedał gazu i obroty się minimalnie podniosą to wskazówka leci na 600 i wraca na 900.

Także to na bank coś z przepustnicą nie tak..

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, k232 napisał:

 

Ja mam takie coś, że jak delikatnie kopnę w pedał gazu i obroty się minimalnie podniosą to wskazówka leci na 600 i wraca na 900.

Właśnie mój problem z tymi obrotami jest taki sam. Tylko u mnie to strasznie faluje i czasem aż gaśnie. Mój mechanik zrobił, że adaptacja się udała, potem ja zacząłem grzebać i już nie mogę zaadoptować na nowo. 

 

No to oboje robimy to w przyszłym tygodniu i aby z głowy to już było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barjan, u Ciebie w aucie jest LPG ? Jeżeli nie masz LPG to u Ciebie na pewno będzie przepustnica do wymiany.

U mnie jest LPG i prawdopodobnie te falowanie obrotów są spowodowane kończącym się reduktorem.

U mnie są problemy na gazie tego typu, że : Jak przełącza się na gaz po całej nocy to trochę trzęsie budą i przez chwilę nierówno działa silnik, po chwili się normuje ale w czasie jazdy przy dojeżdżaniu do świateł odczuwane są falowania obrotów.

Gadałem z gościem na innym forum i mówił, że miał takie same problemy na gazie jak ja, zmienił reduktor i całkiem inne auto.

Do mnie przyszła przepustnica i wygląda na oryginalną bo wszystkie znaczki Audi są jeszcze na niej ale najpierw zajmę się zmianą reduktora ponieważ u mnie na benzynie nie ma tego problemu z obrotami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to dobrze, że mówisz mi to. Mam przynajmniej pewność, że to wina przepustnicy. Tylko, że ja dorwałem przepustnicę za 150 zł z oznaczeniem 058 133 163H, co o tym sądzisz? Jeśli się okaże, że moja nie ma 'H' w oznaczeniu, to co wtedy? 

Już przynajmniej wiesz gdzie szukać problemu u siebie :D aby to Ci wymiana regulatora pomogla.

Zawartość dodana 0 minutes later

U mnie w aucie nie ma LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regulatora tylko reduktora.

No jak nie będzie u Ciebie H to może być problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, to mój błąd.

Wiesz, szukałem po internecie i niby od 1997 jest z 'H' więc tak jakby powinno pasować. 

A najwyżej, jeśli się zła okaże, to nie będziesz chciał sprzedać swojej? Bo tak jakby patrząc, to masz na zbyciu przepustnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie muszę zmienić reduktor jak to pomoże to wtedy Ci mogę sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem w internecie, gdzie gościu podał dla jakiego numeru nadwozia pasuje przepustnica. Z tego wychodzi, że ja mam tą z H. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może będzie pasowało, daj znać co i jak po wymianie ja od poniedziałku będę próbował kupić reduktor i zmienić jak najszybciej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieję, że będzie pasować. Oczywiście, że dam znać, jak po wymianie auto się zachowuje. Myślę, że może we wtorek będę wiedział, a jak nie to w środę. Ty tak samo daj znać jak po wymianie reduktora będziesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, autko poszło do mechanika. Teraz pozostaje mi tylko czekać na naprawę i dam znać jak będzie. Trochę potrwa bo robię w nim jeszcze dwie inne rzeczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnięsz przepustnicę to popatrz na odmę i przewody bo tam lubi być odma pęknięta i wężyki lubią łapać lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki za radę :) dam znać o tym mechanikowi. Wymieniam również sondę lambde bo wywala na niej błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem właśnie od mechanika. Wymiana przepustnicy jak najbardziej pomogła :) została wymieniona również sonda lambda. Auto zyskało swoją dawną moc, czyli wszystko działa. Tylko teraz trzyma podwyższone obroty gdzieś do 1500 a potem spada w dół. Tym na razie się nie przejmuje bo nie jest to uciążliwe i ważne, że mogę jeździć normalnie. 

A numer przepustnicy, którą dobralem jak najbardziej zgodny z poprzednią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Barjan95 napisał:

Wróciłem właśnie od mechanika. Wymiana przepustnicy jak najbardziej pomogła :) została wymieniona również sonda lambda. Auto zyskało swoją dawną moc, czyli wszystko działa. Tylko teraz trzyma podwyższone obroty gdzieś do 1500 a potem spada w dół. Tym na razie się nie przejmuje bo nie jest to uciążliwe i ważne, że mogę jeździć normalnie. 

A numer przepustnicy, którą dobralem jak najbardziej zgodny z poprzednią.

No to super, ja już sam nie wiem..

Pojeżdżę chwilę na pb i sprawdzę jak obroty na pb, jak będzie tak samo jak na lpg to też daję przepustnicę do wymiany :P

Chociaż bardziej wygląda mi to na reduktor no ale..

1500 obrotów trzyma po nocym odpaleniu ? Jeżeli tak to jest to ssanie i tak trzymać powinno przez 2 minuty.

 

Umawiam się na zmianę przepustnicy, zakręciłem gaz na butli, wypaliłem gaz aż przełączyło na benzynę, przejechałem z 20 km i dalej obroty falują.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, masz przepustnicę na stanie. Warto ją wymienić by chociaż to wyeliminować, że z tym jest okej. A reduktor, na tym za bardzo się nie znam ale to co robisz, na pewno idzie dobrze. 

Tak, trzyma 1500 obrotów ale w trakcie jazdy jest tak samo. Lecz z tym na razie sobie daruję bo cieszę się normalną jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś adaptację przepustnicy?? Jeżeli nie to pamiętaj, że auto musi być zagrzane aby robić adaptację.

Przepustnicę wymienię ale jeszcze jutro cały dzień jazda na benzynie i wtedy będę już pewny na 100% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...