Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8 ADR - Problem z falującymi obrotami


SqN94

Rekomendowane odpowiedzi

Mój mechanik powiedział, że zanim zrobił adaptację, to się przejechał nim. Powiedział że tym razem adaptacja poszła mu tak jak normalnie wychodzi. Patrząc na moją starą przepustnicę uważam, że jest do porządnego wyczyszczenia i by działała. Zachowam ją sobie. Walczyłem z tym 3 miesiące ale w końcu się udało.

No tak, jak pojezdzisz na benzynie to się przekonasz, co z autem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, k232 napisał:

Zrobiłeś adaptację przepustnicy?? Jeżeli nie to pamiętaj, że auto musi być zagrzane aby robić adaptację.

Przepustnicę wymienię ale jeszcze jutro cały dzień jazda na benzynie i wtedy będę już pewny na 100% :)

No aż ciekaw jestem co będzie ? To może być wina właśnie przepustnicy chociaż dopóki nie sprawdzisz pewności nie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jesteśmy w kontakcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś na benzynie troszkę pojeździłem i jak silnik zimny to nic się nie dzieje, ale jak się zagrzeje i postoi z 30 min na postoju to po odpaleniu głupieje, także daję do wymiany przepustnicy a jak to nic nie da to reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę dopiero mi kazał dzwonić także dopiero gdzieś pod koniec następnego tygodnia :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To aby prędko się to stało :D

Wracając do moich obrotów, trzyma on cały czas 1500, nawet w czasie jazdy, przykładowo jak zmieniam bieg i puszczam gaz, to ma na chwilę 1500 aż się uspokoi i wraca do normy. Nie jest to w żaden sposób uciążliwe ale możesz wiesz czemu tak jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem takiego problemu jak opisujesz, ale pasuje jakiegoś elektryka samochodowego i może da radę na Vagu coś z obrotami ustawić.

Chyba jest opcja ustawiania obrotów, trzeba by popatrzeć, albo załóż nowy temat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciagu problem jest z przepustnicą lub lewym powietrzem w dolocie... Pytanie czy adaptacja na pewno przeszla czy mechanior tylko tak mowi....

Ta nowa przepustnica byla czyszczona na błysk ? 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze idzie w parze, moja przepustnica na spokojnie przechodzi adaptację prawdopodobnie jest uszkodzony potencjometr i nie wiadomo co i jak.. ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Barjan95 napisał:

To aby prędko się to stało :D

Wracając do moich obrotów, trzyma on cały czas 1500, nawet w czasie jazdy, przykładowo jak zmieniam bieg i puszczam gaz, to ma na chwilę 1500 aż się uspokoi i wraca do normy. Nie jest to w żaden sposób uciążliwe ale możesz wiesz czemu tak jest? 

Chyba wiem co to jest:D mam podobną sytuacje w 1.8t AEB, obroty po kilku kilometrowej jeździe wchodzą na 1500 i się tak trzymają a błąd zawsze jeden i ten sam mianowicie nastawnik przepustnicy, po wykasowaniu błędu auto spada na obroty 900 obr/min wystarczy przejechać sie 10-20 km błąd z powrotem, także najpierw przeczyszczę przepustnice po weekendzie a później zobaczę, jak się poprawi to bedzie git jak nie do wymiany przepustnica 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być barjan, jak robisz adaptację i nie ma żadnej poprawy to dalej wadliwa przepustnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh nie straszcie mnie z tą przepustnica, bo mam świeżą przepustnicę. Sam czyscilem ją na błysk. Więc na razie stawiam na lewe powietrze ale na razie się tym nie zajmuję. Chociaż wiem, gdzie dalej szukać porblemu, także dziękuję za radę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze jak by brał to by nierówno działał a tu masz tylko zawyżone obroty ale silnik działa normalnie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Barjan95 napisał:

Czyli dalej stawiać mam na przepustnicę? 

Rozgrzej auto a później spróbuj zrobić adaptację, przyłóż się do tego i sprawdź, no coś jest nie tak skoro ciągle trzyma 1500 obrotów nawet jak wciskasz sprzęgło podczas jazdy ;p

Dobrze mówię z tym, że silnik działa równo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, wezmę się za to w przyszłym tygodniu w takim razie. 

Tak, silnik działa równo, nic nie szarpie, nie faluje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Barjan95 napisał:

Okej, wezmę się za to w przyszłym tygodniu w takim razie. 

Tak, silnik działa równo, nic nie szarpie, nie faluje. 

Jeszcze tak dopytam, bo możliwe że przeoczyłem albo nie pisało są teraz jakieś błędy na komputerze w opcji silnika ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj właśnie  chodzi o to, że dopiero w przyszłym tygodniu będę mógł go podpiąć pod kompa. Bo mnie to samego ciekawi, czy jakieś błędy jeszcze wyskoczą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...