Damis16 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam. Posiadam Audi A4 B6 z silnikiem 1.9 TDI o mocy 101 km o kodzie silnika AVB. Problem mam od paru dni a mianowicie przy normalnej jeździe zapala mi się kontrolka ESP i zaczyna szarpać samochodem. Ogolnie samochód wydaje mi się jakoś słabszy. Podłączyłem komputer, na ktorym wyskoczyło sporo błędów, starych też. Usunąlem wszystko i pojeździłem pare dni, w miedzy czasie wyskoczyło oczywiscie pare razy błędy i kontrolka ESP. Po ponownym podłączeniu komputera wyskoczył oto takie błędy: skasowałem błędy i przystąpiłem do robienia logów. W międzyczasie robienia logów wyskoczył mi błąd ESP pare razy i po odczytaniu kodu błędów powtarzał się ciągle błąd cylindra 2, raz wskoczył również cylinder 3(patrz zdjęcie wyżej). Oczywiście logi były robione podczas gdy błąd nie wskoczył. Nie mogłem rozgrzać auta do 90 stopnie, gdyż mam uszkodzony termostat, o czym się dowiedziałem podczas logów, gdyż mam uszkodzony zegar od tem. płynu. Logi niżej. Statyczny: Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_uNK24s5.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_4u4252.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_1503gjI.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_j79RH.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_5F2YgxB.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_a3BZ5Wx.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_IKw0PD.html Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_mhdTZ.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_9wcNCGK.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_3N3ZR8N.html Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_51dztI.html Panowie co jest nie tak z autem? Proszę o jakieś informację. Pozdrawiam
bobikos Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Do sprawdzenia pompowtryski, być może konieczna tylko wymiana uszczelnień. Dodatkowo dognij konektory na wtyczkach listwy elektrycznej popowtrysków. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez bobikos
spanky Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Do sprawdzenia pompowtryski, być może konieczna tylko wymiana uszczelnień. Dodatkowo dognij konektory na wtyczkach listwy elektrycznej popowtrysków. do tego trzeba dodac, ze auto ma wgrany program bardzo kiepskiej jakosci ...
Damis16 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ?ta, jest wgrany podobno soft na 135 km... powiadasz, że kiepskiej jakosci? dodam, że mam zaslepiony egr fizycznie Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Damis16
kamil-vag Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ? Wątpię, żeby padły 3 na raz... zacznij od doginania konektorów (wtyczek) na listwie zasilającej cewki pompo-wtryskiwaczy... Trzeba tylko zdjąć pokrywę rozrządu i resztę już sam zobaczysz... Doginasz po drugiej stronie widocznej wtyczki, tak by ciaśniej nachodziły na piny wychodzące z cewki... Możesz wypsikać też wtyczki preparatem do elektroniki typu Kontakt... Edytowane 9 Stycznia 2017 przez kamil-vag
Jarol Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 No program masz kiepski. Zacznij od wgrania serii i zrób ponownie wszystkie logi.
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ? ta, jest wgrany podobno soft na 135 km... powiadasz, że kiepskiej jakosci? dodam, że mam zaslepiony egr fizycznie Marne szanse zeby tam bylo 135 ps
Damis16 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2017 poza wtryskami i termostatem coś jest jeszcze do zrobienia? jak turbo? przepływka?
Damis16 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 wtryskiwacze zregenerowane, były wlanięte. Po zamontowaniu zregenerowanych błąd nie powraca ale auto dalej jest mułowate. Według tych moich logów co wstawiłęm wyżej zaobserwowałem, żę pedał gazu przy pomiarach był wciśnięty w 88%? Bo według mnie w tym audi pedał gazu ma sporo za krótki skok. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się