Skocz do zawartości

Damis16

Pasjonat
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damis16

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1152 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Damis16

3

Reputacja

  1. witaj kolego. Mam identyczny problem. Powiem ci, że wymieniłem komplet silniczków na inne uzywane, ale pisk jest dalej cały czas. Facet wysłał mi jeszcze jeden w ramach reklamacji, ale okazało się, że kolejny też piszczy. Też mi przeszła myśl, żę to może zacisk.... I jak kolego, narazie dobrze czy piszczy znów?
  2. Jak na zamienniku to już powinieneś wyminiac
  3. mi też w mieście wychodzi 8l, ale mam koła 245/40 r18 Na trasie 6.5 l
  4. To nie masz czym się przejmować
  5. czy zaobserowałeś biały dym na typowo rozgrzanym silniku? nie mowie tutaj o tych dojazdach krótkich.
  6. Nie wstawiłeś pełnych danych dot. Filtra dpf. Para wodna przy nagrzanym motorze to raczej nie możliwe.
  7. Wtryskiwacz, który był wymieniany był zakodowany do sterownika? Tak, może dostawać się lewe powietrze. Wyjmij czujnik doładowania i go przemyj, 5 min roboty.
  8. Damis16

    Wyciek oleju

    gdy odkręcisz dekielek, który jest na zdjęciu ujrzysz filtr olejowy. Dekielek ma chyba oring, może masz go do wymiany. Bardzo sie poci z tego? jeżeli nie, to przyczyny poboru oleju szukaj gdzie indziej
  9. Witam. Od paru dni da się usłyszeć dziwny dźwięk silnika. Dźwięk pochodzi z tylen górnej częsci silnika, jakby zaraz pod pokrywą zaworów. Nagrałem filmik,może ktoś miał coś podobnego. Nie zdejmowałem pokrywy zaworów jeszcze. Silnik CJCA 2.0 TDI 143km. Pozdrawiam dźwięk silnika.mp4
  10. auto masz już dłuższy czas i było dobrze czy masz go od niedawna i tak się stało? wykręć czujnik doładowania i go wyczyść albo podmien na inny
  11. Damis16

    Szybkie pytanie o dpf

    Mi dpf w polifcie wypalał się co 300km i też miałem przydymione rury czarną sadzą....tylko z nim coś było nie tak, bo czy jazda w miescie czy w traasie to i tak co 300 km uruchamiała sie procedura wypalania.
  12. buda bujnie ci, też to mam, z autem sie nic nie dzieje
  13. Witam, Posiadam Audi A4 B5 z 1995 roku z silnikime 1Z 90km. Autko fabrycznie posiadało stary typ sterownika, ten w plastikowej obudowie(MSA15). Po przez przejściówkę zostało zmieniony na EDC15 wraz z wgraną niby mapą. Modyfikacje: -wtryski 230 -pompa 11 -FIMIC - Turbo hybryda, obudowa AWX, środek od ARL. - Map sensor 3 bar - brak katalizatora, przelot jest - usunięty EGR - założona instalacja podciśnienia Auto odpala ale nie ma odpowiedniej mocy, zaczyna coś się zbierać koło 2.5 tys obrotów, ale dalej to nie to. Według gościa co robił mape miało być około 180km, ale to można wziąść między bajki. Zrobiłem logi, proszę o zapoznanie się z nimi i ocenę. Błąd jaki mam w sterowniku to tylko błąd od zaworu n18, ale on nie powinien powodować takiego muła. Logi: Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8pG2P.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_g47w70.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_b8aI7I.html Statyczny: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_w342l.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_loLwv.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_WO5M6.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Yb4i38.html Dynamiczny: Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7H2AaP.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_1kWM0v1.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_DItvXgg.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_0btiqqq.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_aMroS.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_99Uv2D.html Pozdrawiam
  14. kilometry od ostatniej regeneracji to nie jest jakaś nieprawidłowa wartość?
  15. niekoniecznie, ja miałem tak, że sterownik uruchamiał procedure wypalania zaraz po uruchomieniu auta, ktory stał całą noc. A żeby to potwierdzić, z bólem serca poczekałem pare minut czy faktycznie to na pewno wypalanie DPFa, za niedługa chwile z wydechu zaczeły lecieć bardzo gorące spaliny..... Według komputera stan DPFa w normie, wymieniłem czujnik róznicy ciśniej w razie w, nic to nie dało.. Sam dpf wypalał mi się regularnie co okołó 120km, nie ważne czy miasto czy sama trasa, wiedziałem, kiedy zacznie się wypalać Niestety wyciąłem go, szkoda było mi silnika. Jeżeli faktycznie wejdą te przepisy w życie, o których tak głośno, to założe nowy filtr zamiennik. Wszystkie czujniki pozostawiłem na miejscu, kwestia montażu i zaprogramowania go.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...