Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy do poprawki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie podpiąłem moją a4 b5 1.6 arm do polskiego waga , (inne nie chcą się łączyć).

Wywaliło mi następujące błędy:

520 Przepływomierz/Masomierz powiet.-G70/G19

       przerwa lub zwarcie do masy

515 Czujnik Halla -G40

       brak sygnału

537 Regulacja Lambda

      poza specyfikacją-wartośćgórna- błąd sporadyczny

516 Styki biegu jałowego-F60

przerwa lub zwarcie do plusa-błąd sporadyczny

Auto było sprawdzane tylko na zapłonie, po usunięciu błędów i odpaleni oraz zgaszeniu autka błędy wróciły.

Proszę o pomoc, bo chciałbym się uporać z tymi problemami. Z góry dzięki i pozdro.

Opublikowano

A generalnie auto jak się zachowuje po odpaleniu ?

Opublikowano

Zapala niby ok ,chwilkę chodzi równo, później jakby ze wrostem temperatury bardzo delikatnie zaczynają falować obroty,nieraz nagle zgaśnie (tak je zmula).

Podczas jazdy poszarpuje i nieraz tak jaby na chwilę było odcięcie, zupełnie traci moc , aż zgaśnie, po odpaleniu jedzie ,ale czuć momentami brak mocy (nie ciągnie)

no i spalanie powyżej 10l. to chyba za dużo.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Zaczął bym od czujnika halla w aparacie a w zasadzie rozdzielaczu zapłonu jeżeli u Cb takowy występuje. Co do lambdy oraz przepływomierza  - wypadałoby sprawdzić na vag-u jak faluje sona i jakie wskazania pokazuje przepływomierz, i jeszcze jedno masz LPG? Co do czujnika halla da się go sprawdzić miernikiem - jest to opisane w książce audi A4B5 sam naprawiam - znajdziesz ją w sieci bezproblemowo.

Opublikowano

Dzięki w wolnej chwili to sprawdzę, i dam znać co i jak.

 

Opublikowano (edytowane)

Pogrzebałem trochę przy autku, błąd lambdy znikł, za przepływkę się jeszcze nie brałem.

Co do halla to niby napięcia na bocznych pinach są , ale nawet na zapalonym nie wysyła sygnału, (sprawdzałem diodą) powinna migać a nie miga. Treaz chyba kupię jakiś zamiennik np http://allegro.pl/czujnik-halla-walka-vw-skoda-seat-audi-06a905161b-i5104976758.html i spróbuję.

Nie wiem tylko, czy da radę to ustrojstwo zdemontować bez zdejmowania koła wałka rozrządu, bo hall schowany jest za nim, jesli ktoś to robił to proszę o info.

Co do LPG to mam zamiar zamontować , ale najpierw chce na benzynce auto doprowadzić do ładu.

Edytowane przez Darojk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...