Darojk Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam. Panowie podpiąłem moją a4 b5 1.6 arm do polskiego waga , (inne nie chcą się łączyć). Wywaliło mi następujące błędy: 520 Przepływomierz/Masomierz powiet.-G70/G19 przerwa lub zwarcie do masy 515 Czujnik Halla -G40 brak sygnału 537 Regulacja Lambda poza specyfikacją-wartośćgórna- błąd sporadyczny 516 Styki biegu jałowego-F60 przerwa lub zwarcie do plusa-błąd sporadyczny Auto było sprawdzane tylko na zapłonie, po usunięciu błędów i odpaleni oraz zgaszeniu autka błędy wróciły. Proszę o pomoc, bo chciałbym się uporać z tymi problemami. Z góry dzięki i pozdro.
Arkom Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 A generalnie auto jak się zachowuje po odpaleniu ?
Darojk Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zapala niby ok ,chwilkę chodzi równo, później jakby ze wrostem temperatury bardzo delikatnie zaczynają falować obroty,nieraz nagle zgaśnie (tak je zmula). Podczas jazdy poszarpuje i nieraz tak jaby na chwilę było odcięcie, zupełnie traci moc , aż zgaśnie, po odpaleniu jedzie ,ale czuć momentami brak mocy (nie ciągnie) no i spalanie powyżej 10l. to chyba za dużo. Pozdrawiam.
Arkom Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zaczął bym od czujnika halla w aparacie a w zasadzie rozdzielaczu zapłonu jeżeli u Cb takowy występuje. Co do lambdy oraz przepływomierza - wypadałoby sprawdzić na vag-u jak faluje sona i jakie wskazania pokazuje przepływomierz, i jeszcze jedno masz LPG? Co do czujnika halla da się go sprawdzić miernikiem - jest to opisane w książce audi A4B5 sam naprawiam - znajdziesz ją w sieci bezproblemowo.
Darojk Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 Dzięki w wolnej chwili to sprawdzę, i dam znać co i jak.
Darojk Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Pogrzebałem trochę przy autku, błąd lambdy znikł, za przepływkę się jeszcze nie brałem. Co do halla to niby napięcia na bocznych pinach są , ale nawet na zapalonym nie wysyła sygnału, (sprawdzałem diodą) powinna migać a nie miga. Treaz chyba kupię jakiś zamiennik np http://allegro.pl/czujnik-halla-walka-vw-skoda-seat-audi-06a905161b-i5104976758.html i spróbuję. Nie wiem tylko, czy da radę to ustrojstwo zdemontować bez zdejmowania koła wałka rozrządu, bo hall schowany jest za nim, jesli ktoś to robił to proszę o info. Co do LPG to mam zamiar zamontować , ale najpierw chce na benzynce auto doprowadzić do ładu. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Darojk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się