Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 quattro // 2.0TDi BRD // 202 BHP // 488NM


xenalnh

Rekomendowane odpowiedzi

z tyłu wyglądają chyba nawet fajniej
rolka wystarczy na dwa razy? jest w zestawie taki "aplilator-karta"?


Wiesz co zależy jaką długość kupisz, na filmiku jest pokazane żeby dodać ok. 20% z każdej strony bo łatwiej jest nałożyć na lampę. W zestawie który ja miałem jest wszystko, folia, skalpel, aplikator/karta.

Wszystko jasne, nie spojrzałem na pierwsze zdjęcia.
Będziesz oklejał jeszcze raz, czy zostawiasz tak jak jest?


Jeszcze nie wiem, zastanawiam się nad wszystkimi wariantami [emoji41]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sezon wycieczkowy otwarty[emoji16]

 

98fb44b05bd7fa35d9dc1a110e0a179d.jpg

 

Plan na wiosne

 

Wzmocnione sprzeglo

DPF i EGR out

Kolejna mapa ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minął kolejny rok i kolejne wyzwania zaliczone.

Zacznę od tego że motywację do działania dała mi awaria tylnego dyferencjału który padł mi w drodze na lotnisko. Stwierdziłem że skoro tak czy siak auto jest unieruchomione to czas wziąć się za sprawy na poważnie.

Regenerowany dyferencjał
Koło zamachowe, sprzęgło, docisk (Sachs Performance)
DPF Delete Down Pipe (RM Motors)
Usunięcie chłodnicy EGR + przelot dolotu (Darkside Developments)

I ostatecznie rolki i custom map z której jestem mega zadowolony (Bevo Tuning)

Zdjęcia z prac.

d39e61d0ea73eeed0acd17e44b9bc5ce.jpg317abfcddb68243028463c0d83698735.jpg8b91b9b810bb4ff8c070634a98f3568e.jpg7e9e378dfac98734690d9a4f0a073778.jpg4afbe6c85b2118b2200249e5c861d21e.jpg4fdf097adfa09f05a97b135ea32ec4f1.jpg792bbcb9812868ff72c3e71bd9d2a5c7.jpg273b29e8f05cd1a44308822d0effd17d.jpg519c9d2aa2bdd8cc79dfeb1ce980adb1.jpgb7bfda2dc555cf1ae01ca37279927b27.jpg45fa7c9f6bbe48eb2a674ddd76d25e61.jpg6c7028e897f6bd2ee887aa508497c5ee.jpgecb23c05a9564fe2f2bd53019644d52a.jpg4ed6a4aff9f01fc2849171113be48332.jpgdfde6c155e8d7b5cf407bfef8e3ee059.jpg40a744e3efdd0edb178a6233cc957675.jpg22ee54364e2a3e7644d353e945aedff0.jpg125861ca26a56495c4706dcd09824d05.jpgebf58681a0ee593da7366dd1225e3fec.jpgae70992acc72d7a53112e34a45f5a86b.jpgfc2f8c7daae7abf3946bd49e82c002a5.jpg53947d8c4ba849fbe2ef042377fa3fca.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze konkretnie poleciałeś, majac juz taka baze... teraz trzeba by o jakejś konkretniejszej suszarce pomyśleć :)
Bo sprzęgło zapasu ma i to spoooooooooro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wpadła kolejna mała rzecz a jednak cieszy :)

b2326a3629dd5a7da775bae19f03d046.jpg70fb19fa93cdfa05523425454d995a42.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim regionie w końcu, po 8 latach doczekaliśmy się śniegu [emoji41][emoji108]7ef656ee0a2d8d15ef61fcbd5f18f77b.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po małej przerwie, znów coś zaczyna się dziać. W oczekiwaniu na montaż jest już Hybryda pod 230bhp, w planie jeszcze FMIC oraz kolejna mapa. W między czasie udało mi się za śmieszne pieniądze kupić kompletny swap hamulców z wersji DTM, przód 321mm i tył 288mm. Teraz czeka mnie czyszczenie i decyzja odnośnie koloru ?

received_1922148631137875.jpeg

received_1003263806497682.jpeg

received_1003263843164345.jpeg

received_1003263833164346.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, xenalnh napisał:

Po małej przerwie, znów coś zaczyna się dziać. W oczekiwaniu na montaż jest już Hybryda pod 230bhp, w planie jeszcze FMIC oraz kolejna mapa. W między czasie udało mi się za śmieszne pieniądze kupić kompletny swap hamulców z wersji DTM, przód 321mm i tył 288mm. Teraz czeka mnie czyszczenie i decyzja odnośnie koloru ?

received_1922148631137875.jpeg

received_1003263806497682.jpeg

received_1003263843164345.jpeg

received_1003263833164346.jpeg

Ciekaw jestem nowych kresek, wrzuć koniecznie :)

Furacz robi robotę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusztbg, jak tylko dobiorę FMIC i znajdę chwilę żeby wszystko zmontować, to nogi za pas i lecę na strojenie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem Ci że ładnie idziesz :good:

Mojemu BRD troszkę brakuje do twojego :wallbash:

BTW: taka kierownica w UK to jaki koszt?

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam87,

Wiesz co ceny się wahają w zależności od stanu i czy z MF//Łopatki, większość niestety jest bez jaśka. Poglądowo ceny z eBay od £100 - £500. Podpięcie też nie jest P&P, trzeba przepiąć piny na kości jaśka by pasował pod moduł kierownicy w naszych A4.

Jeśli się zdecydujesz to daj znać, gdzieś mam schemat jak przepiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym szukał to napewno z MF bo taką mam teraz :naughty:

A poducha w jakiej cenie???

Tylko eBay czy jest tam coś innego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam87,

Z jaśkiem też trochę loteria, ceny od £140 do £400 za nówkę.

Kierownica

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F192546763692

Airbag

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F173338092781

Znalazłem też kompletną tylko że od Audi S3, która też powinna pasować.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F392033015450

Ja miałem to szczęście że kupiłem w komplecie od  Audi TT Mk2 więc nie musiałem się martwić o dopasowanie jaśka bo to ze wyglądają tak samo nie koniecznie oznacza tą samą wiązkę i zapalnik. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace trochę stanęły, bo hybryda którą miałem zamontować okazała się pod CR 170, a nie pod PD 170.  W końcu Turbo, tym razem właściwe dotarło i dało motywację do działania, więc po 19h pracy w ten weekend udało się wykonać parę istotnych zmian.

 

* Swap pompy oleju z 1.9 TDi (ASO)?

* Kompletny rozrząd i pompa wody + modyfikacja szpilki napinacza (ASO)?

* Hybrydowe Turbo (X-Man Turbos) ?

* Wymiana płynu wspomagania (ASO)

Przy okazji znalazłem wyrobione nity mocujące "trąbki" więc zostały zastąpione śrubkami ?

Odnośnie zmiany dźwięku i wibracji przy 2-3k RPM po zmianie pompy oleju... hmm dźwięk jest dużo bardziej "agresywny", wibracji nie odczuwam, a spokój ducha nie oceniony ?

20180728_102236.jpg

20180728_094510.jpg

20180729_153831.jpg

20180728_164631.jpg

20180729_151452.jpg

20180728_123223.jpg

20180729_151445.jpg

20180729_100419.jpg

20180729_103608.jpg

20180729_100423.jpg

Edytowane przez xenalnh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I człowiek będzie teraz spokojniej spał ;) Dużo taki swap pompy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreski będą jak zrobię FMIC ? A odnośnie kosztów to komplet pompa, graty i rozrząd wyszedł ok £350 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Halloween'owy weekend jedni tańczą, a my mechanicy spędzamy czas w warsztacie.

Ostatnio zauważyłem rozegrane gumy przegubów na przodzie. Ze względu że zima idzie, stwierdziłem że wymienię komplet przód i tył, co by mnie nic nie zaskoczyło. 

Odnośnie kresek po ostatnich modyfikacjach, temat na razie utknął w miejscu. Planuje wiosna/lato zająć się tematem. 

 

20181027_165703.jpg

20181027_165646.jpg

20181027_165720.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak moja kobieta zna mnie doskonale ?

 

20190521_182933.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...