Krzysztof Gruca 0 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Witam mam sprawę do was, mianowicie moja babcia(a4 b5 AHL 1.6-74KW) z 11.1997,wydaje mi się że za długo trzyma ciśnienie płynu. Zbiorniczek płynu ,czujnik temp + oring , korek, termostat - wszystko nowe. Więc tak zapalam, robi mi się małe ciśnienie i wzrasta z czasem w płynie to normalne jest więc spoko, ale jak już np. po 30 min jazdy gaszę silnik , patrzę wąż jest napięty-norma bo silnik chodził ale po jakimś czasie ciśnienie powinno zniknąć-tak mi się wydaje a tu niespodzianka . 3 dni auto stało pod blokiem i ciśnienie trzymało-wąż napięty jak po zgaszeniu silnika tylko że zimny. Mam tam kilka wycieków które na trasie nie puszczają ani 1 kropelki płynu ale jak zagaszę motor to ciśnienie zostaje a płyn sobie gdzieś tam ucieka ,wkurza już mnie to. Więc pytam ,czy ciśnienie po zgaszeniu silnika może się utrzymywać aż 3-4 dni(oczywiście płyn już dawno zimny) czy być może coś się mi zablokowało i dlatego tak długo trzyma ciśnienie.Wcześniej miałem większy wyciek z wężyka to ciśnienie spadało szybciej,teraz wymieniłem węzyk i ciśnienie trzyma 3-4dni a płyn gdzieś tam kap kap, Czy to normalne-bo ja już zgłupiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 dziwwna sprawa, cisnie powino spadac wraz z stygnieciem silnika weze wodne da sie zcisnac czy twarde jak kamien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Gruca 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 11 godzin temu, mortek1986 napisał: dziwwna sprawa, cisnie powino spadac wraz z stygnieciem silnika weze wodne da sie zcisnac czy twarde jak kamien? Witam , węże wodne zimne są minimalnie miękciensze niż jak silnik po zgaszeniu, prawie żadna różnica , na pewno do gąbki to daleeeeeeeeko. Dziwna sprawa może zablokował się termostat , nadmieniam że nagrzewnica grzeje jak szalona a i jeszcze nowa chłodnica . Auto nie widziało nigdy wody w silniku-zawsze dolewałem płyn co by tam się nie pokamieniało tam coś ale ileż można dolewać? Co jest odpowiedzialne za spadek ciśnienia na zimnym silniku KOREK zbiorniczka ,czy może TERMOSTAT???????????????????????????/Pompa raczej odpada chociaż stara ( za 10 tyś rozrząd będę robił to wymienie też oczywiście) Niby te części mają 1 rok -to są prawie nowe a nie jak pisałem -nowe. ale 1 rok to i tak mało na awarie. Chłopaki podrzućcie mi jakieś pomysły, bo mnie już też zaczyna brać ciśnienie na ta autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekm 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 "odpowietrzenie" przy korku funkcjonuje, przelew także? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 jak trzyma temterature? nie przekracza 90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Gruca 0 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Chłopaki temat załatwiony ,korek na zbiorniczku miał 1 rok ale i tak go szczeliło ,kupiłem nowy i spoko na drugi dzień już nie mam twardych węży. Dziękuwa za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się