Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę wykresu. Seria AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hi! Byłem u znajomego na hamowni zobaczyć co potrafi moje auto. Kolega powiedział, że troche słaba góra. Turbina nie daje rady, przytkany wydech lub przepływka. Turbina jest po regeneracji okolo 40tyś. Km temu. Mówił, że dobrze byłoby zrobić logi ale aktualnie nie ma warunków.
Co sądzicie Panowie?

Warto coś stroić czy najpierw coś udoskonalić?
2c906fbfa28b12c5b88cdb4efed5843a.jpg
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka


Opublikowano

Nikt, nic?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Nikt, nic?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka



logi musisz zrobić niema co stroic póki auto nie trzyma serii może być milion powodów turbo źle zregenerowane sztanga źle ustawiona za słabe podcisnienie padająca przepływka itp itd

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

masz katalizator??

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

logi musisz zrobić niema co stroic póki auto nie trzyma serii może być milion powodów turbo źle zregenerowane sztanga źle ustawiona za słabe podcisnienie padająca przepływka itp itd

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

masz katalizator??

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



Tak. Katalizator jest na miejscu, przepływki nigdy nie czyściłem. Logi rozumiem, że dynamiczne? Z tym musze poczekać na poprawę pogody. Powiedz kolego jakie grupy zlogowac?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Zrób logi dynamiczne grupa 11 i 11 bs. Na ile masz ustawiony kąt synchronizacji. Sprawdź podciśnienia i czy dolot jest szczelny.

kiedy zmieniałeś filtry?

Edytowane przez adam1995
Opublikowano

Filtry wymieniane regularnie. Dolot wydaje sie szczelny(przynajmniej żadnego świstu nie słychać). Nie wiem jak z podciśnieniem ale 2 razy zrobił mi się twardy pedał hamulca podczas jazdy nie wiem czy to może miec coś wspólnego. Kąt synchronizacji jutro sprawdze i sie upewnie bo nie pamiętam ale na pewno odbiegał od 0 chociaż auto odpala "na widok kluczyka". Jutro postaram sie zrobić logi to podrzuce. Dzięki Panowie za zainteresowanie. Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

z tym hamulcem to kruciec pompy vacum nie lata? zaklepać uszczelnić, u mnie pomogło

Opublikowano

Nie wiem nie zaglądałem ale dzięki za podpowiedź musze tam zaglądnąć. Z logami muszę się jeszcze troche wstrzymać bo wczoraj znowu napadało śniegu

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Dodaje logi do oceny:

Statyczne:

http://vaglog.pl/log-003_y4iTOD.html

http://vaglog.pl/log-004_47kqLh.html

http://vaglog.pl/log-013_t88J0Am.html

http://vaglog.pl/log-018_qC8yLO.html

http://vaglog.pl/log-023_01mu0.html

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log-004_x87taC.html

http://vaglog.pl/log-008_0BJ0a8B.html

http://vaglog.pl/log-010_B51mW0.html

http://vaglog.pl/log-011_Ny7RO6.html

BS:

http://vaglog.pl/log-003_84f2b1.html

http://vaglog.pl/log-004_6qkat.html

http://vaglog.pl/log-011_Ld0EQU.html

Jeżeli coś jeszcze potrzeba to proszę powiedzieć. Pozdrawiam

Nie wiem nie zaglądałem ale dzięki za podpowiedź musze tam zaglądnąć. Z logami muszę się jeszcze troche wstrzymać bo wczoraj znowu napadało śniegu

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka


Dodaje logi do oceny:
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-003_y4iTOD.html
http://vaglog.pl/log-004_47kqLh.html
http://vaglog.pl/log-013_t88J0Am.html
http://vaglog.pl/log-018_qC8yLO.html
http://vaglog.pl/log-023_01mu0.html
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-004_x87taC.html
http://vaglog.pl/log-008_0BJ0a8B.html
http://vaglog.pl/log-010_B51mW0.html
http://vaglog.pl/log-011_Ny7RO6.html
BS:
http://vaglog.pl/log-003_84f2b1.html
http://vaglog.pl/log-004_6qkat.html
http://vaglog.pl/log-011_Ld0EQU.html
Jeżeli coś jeszcze potrzeba to proszę powiedzieć. Pozdrawiam

Dałem te logi również koledze z hamowni twierdzi że pompki musze zrobić. Co sądzicie? Warto? Auto w normalnym użytkowaniu nie wykazuje żadnych oznak zużycia. Nie wiem czy się wykosztowywać czy jeździć póki nic się nie dzieje...
Opublikowano

masz coś nie tak z kątem synchronizacji, bo strasznie skacze.

Powyżej 2300 obr/min masz niedoładowanie

Opublikowano

Pompki już słabe, to niedoładowanie powyżej 2300 to efekt przycinającej się geometrii, przez co sterownik usilnie walczy aby ją zbić, jak już kierownice ruszą to występuje chwilowe niedoładowanie, tak jak chwilę wcześniej przeładowanie.

Rozrząd kiedy robiony? Napinacz już nie trzyma.

Opublikowano

Na rozrządzie mam przejechane niecałe 40 tysi... co radzicie Panowie?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

z tym hamulcem to kruciec pompy vacum nie lata? zaklepać uszczelnić, u mnie pomogło

Kolego miałeś racje, kruciec ma delikatny luz. Powiedz czy klepaleś go ba aucie czy wyciągałeś pompe na stół?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zaklep delikatnie małym młoteczkiem na około króćca, potem oklej zaklepane miejsce poxiliną i będzie hulać.

Sprawdź naciąg paska rozrządu, może napinacz puszcza? ewentualnie podciągnij go trochę jeśli wiesz jak. Potem ustaw synchronizację jak należy i zrób ponownie logi.

Opublikowano

Króćcem sie zajme a z rozrządem będę musiał do kogoś chyba podjechać...

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...