mates08 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam! Mam pewien problem w mojej B5. Posiadam silnik 1.9 PD 115 AJM. Nadwozie Avant 2000 rok. Mam taki problem że czasami (nie zawsze ) podczas jazdy mruga (pulsuje rytmicznie ) całe oświetlenie samochodu zewnątrz jak i wewnątrz, kontrolki etc. Czasami wogóle, a czasami bardziej przy większych obrotach silnika. Co to może być? 2 sprawa jest taka że potrzebowałbym opis przekaźników. Czasami po odpaleniu po nocy na mrozie słychać takie cykanie przekaźnika i jakby coś pod maską się załączało i rozłaczało. Po minucie to ustępuje i problem jest tylko na zimnym po nocy, jak temp. spadła poniżej 0 stopni. Prosze o pomoc
pastaldo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 A niema problemów z ładowaniem? Wygląda to tak jakby regulator napięcia na alternatorze się zepsuł.
mates08 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 No właśnie z ładowaniem problemów nie ma. A czasami są momenty że jest dobrze z tym mryganiem. I to jest własnie dziwne. Zastaawia mnie ten cykający przekaźnik raz przy razie po odpaleniu zimnego silnika jeszcze ?
mates08 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zamieszczam filmik owego przygasania świateł i oświetlenia w całym pojeździe. Efekt widoczny od 5 sek i 23 sek. Występuje przez chwile. Czasami wogóle tego nie ma, a czasami bardziej widoczny jest przy obrotach 2500 RPM, a czasami na wolnych obrotach? Help !!! https://www.youtube.com/watch?v=hju4shYUWBw
mates08 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 Obstawiam jeszcze połączenie masy z karoserią. Może to być to?
pastaldo Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Na chłopski rozum to jak wspomniałeś o uzależnieniu od obrotów to tym bardziej bym się zastanawiał nad alternatorem. Jakby było kiepskie połączenie masy to by poprostu było słabe światło ale to i ładowania by nie było. No chyba że masa jest luźno na śrubie i raz styka dobrze a czasami wpada w drgania i nie łączy.
misiek95 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 A moim zdaniem padł ci któryś duży przekaźnik, np od świec zarowych i cyklicznie załącza i wyłącza świece. Pobierają one dużo prądu wiec pojawia się spadek napięcia a przez to przygasaja swiatlaWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
mates08 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 6 godzin temu, misiek95 napisał: A moim zdaniem padł ci któryś duży przekaźnik, np od świec zarowych i cyklicznie załącza i wyłącza świece. Pobierają one dużo prądu wiec pojawia się spadek napięcia a przez to przygasaja swiatla Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Ale to wtedy chyba by kontrolka sie od świec zapalała, czy nie koniecznie?
misiek95 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 1 nie koniecznie 2 masz też świece żarowe podgrzewające płyn chłodniczy- sztuk 3. one nie mają kontrolki
mates08 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 27 minut temu, misiek95 napisał: 1 nie koniecznie 2 masz też świece żarowe podgrzewające płyn chłodniczy- sztuk 3. one nie mają kontrolki A który to przekaźnik? Ew. mozna go odłączyć na pare minut i odpalić silnik żeby wykluczyć ze to on?
misiek95 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 w obudowie komputera masz dwa bezpieczniki. jeden 80A odpowiadający za świece żarowe silnika i 60A odpowiadający za świece dogrzewające płyn. Wyjmij oba Ale najpierw to posłuchaj w czasie migania świateł czy w ogóle któryś przekaźnik cyka
mates08 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 14 godzin temu, misiek95 napisał: w obudowie komputera masz dwa bezpieczniki. jeden 80A odpowiadający za świece żarowe silnika i 60A odpowiadający za świece dogrzewające płyn. Wyjmij oba Ale najpierw to posłuchaj w czasie migania świateł czy w ogóle któryś przekaźnik cyka Nie właśnie w czasie tego migania nic nie cyka. A dziś na przykład wogóle nie miigało .
mates08 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Koledzy. Wymieniłem w końcu regulator napięcia bo juz mi nawet wolne obroty zaczeły falować i egr klekotać. Po wymianie regulatora wszystkie objawy ustąpiły. Regulator założyłem BOSCHA. Stary regulator byl firmy no-name. Widać poprzedni wlasciciel oszczedzal na regulatorze. W kazdym badz razie wszystko teraz jest w porządku, aż chce się jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się