zwalowy Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Opublikowano 10 Lutego 2017 ale po diabla mam sie zajmowac sonda czy reduktorem skoro wczesniej to dzialalo?mi to brzmi jak jakies gusła...cos na zasadzie cuda na kiju....kiedys bylo teraz nie ma albo nie bylo a teraz ejst...moim zdaniem to nie duchy nie pojawiaja sie z nikad i nie gina od tak.....nadal dla mnie to jakas abstrakcja.....kulwa tesknie za stara zwykla instalacja lpg..odpalalem i jechalem 100 tys kilometrow(to zaden problem) i dopiero sie myslalo o wymienie bebechow w reduktorze za 150 zl.......re sekwencje to fajna sprawa za setki zlotych rocznie a pada z sekundy na sekunde......zenada....owszem dobrze zestrojona osiaga bardzo zblizona moc do fabrycznej ale kuzwa kosztem wrecz chorym....a przysiegam ze roznicy mocy 10-15 a nawt 20 koni sie nie odczuje przy mocach ponad 150...bo co innego dodac maluchowi 10......totalnie niewspolmierne co do awaryjnosci....wiem ze nowosci nie odkrylem ale drazni mnie to okropnie bo ktos kto wyda nawet 10 tysiecy na instalacje LPb itak nie pojezdzi tyle co zwykla instalacja a ile klopotow to inna sprawa i nigdy tez nie wie kiedy sie cos spirdoli.....niestety tez czy chcemy czy nie chcemy jestesmy zmuzeni do zakladania takiej instalacji bo do tych (a i starszych) a tymbardziej nowszych nie da sie juz zalozyc innej instalacji jak sekwencyjna.......moze innaczej....da sie ale nie ebdzie to jechac w pewnych sytuacjach......klega kupil a4 b5 1.6(nie znal sie) z zwykla instalka.....oczywiscie na lpg nie chcialo zapalac na zimnym ale kiedy sie rozgrzala to jechala bez zandego problemu....troche obroty szalaly na jalowym ale po czasie je stabilizowalo na 900.....wracajac koszta tych sekwencji(owszem super sprawa) jest w naszym kraju TOTALNIE nie wspolmierna do tego co sie zyskuje i ta zawsze zla mysl....a moze zaraz wtrysk siadzie......jechac autem do ameryki na sekwencji to jak wydanie na siebie wyroku w odrznieniu od starej instalacji lpg........wiem ze robie zamieszanie ale mnie to wkulwia......no to łyk za was:)
Falcone Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Po pierwsze mógłbyś pisać tak żeby dało się to czytać... 26 minut temu, zwalowy napisał: wiem ze nowosci nie odkrylem No właśnie, że odkryłeś, mnóstwo ludzie jeździ na lpg i nie odczuwa żadnej różnicy. Jak się raz założy porządną instalację, to potem dodatkowe koszty to +60zł za przegląd i 100zł za serwis. I się lata bez problemu.
zwalowy Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 wybacz ale mam tak zwanego wkulwa.......:) Zawartość dodana 6 minutes later 3 godziny temu, Falcone napisał: Po pierwsze mógłbyś pisać tak żeby dało się to czytać... No właśnie, że odkryłeś, mnóstwo ludzie jeździ na lpg i nie odczuwa żadnej różnicy. Jak się raz założy porządną instalację, to potem dodatkowe koszty to +60zł za przegląd i 100zł za serwis. I się lata bez problemu. lata bez problemu...ile?rok dwa trzy czy moze cztery bo na bank nie 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a problem to nie nierowna praca na gazie a calkowita znieczulica silnika na gas.....taka prawda
booolek Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 pierwszy wynik pb drugi lpg,,,i o jakich spadkach mocy mówisz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się