piti82 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam!W październiku wymieniałem świece i przewody. Wszytko komplet NGK.Na drugi dzień samochód nie chciał odpalić za pierwszym razem co do tej pory nigdy się nie zdarzało. Od tej wymiany mam cały czas problem. Raz odpala przy -10°C a raz dopiero za 3 razem przy +1°C. Nie wiem już co sprawdzić, bo na starych przewodach też tak jest...Silnik 2.4 bdvWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
chudineze Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Podłącz komputer, bo tak to wróżenie z fusów. PS. Jak umieszczasz temat to umieszczaj go konkretnie(tu jest podział na silniki) nie ogólnie w dziale. Przeniosłem
piti82 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 Na komputerze zero błędów, dodam tylko że jak w końcu odpali to odpala już cały czas aż znów postoi przez noc...PS: sorry za złe umieszczenie tematuWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
chudineze Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Wychodzi na to, że nie trzyma ciśnienia w układzie paliwowym. Spróbuj po nocy parę razy włączyć tylko zapłon i powiedzmy za 4 razem spróbuj go odpalić i jaka będzie reakcja.
piti82 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 To już też próbowałem i czasem pomaga, a czasem nie. Dodam, że za każdym pierwszym przekręceniu kluczyka słychać jak pompa pracuje...Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
chudineze Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Pompa może pracować, ale tam jak się nie mylę jest zawór zwrotny, aby się paliwo nie cofało.
piti82 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 Jak to sprawdzić?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
chudineze Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Poszukaj na forum chyba był już taki temat.
piti82 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 Ok dzięki, choć zauważyłem że jak nie idzie odpalić za pierwszym razem i próbuje 2 lub 3 raz to jak w końcu się uda to z rur zadymi i czuć zbyt bogatą mieszanka czyli wychodzi że wtedy go zalewa...Ale oczywiście nie zaszkodzi sprawdzićWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 Witam!Problem chyba rozwiązany, na razie 3 dzień w fazie testów ...najprawdopodobniej to nieszczelny reduktor. Po odpięciu podciśnienia auto pali od strzału.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
lucasso86 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Dnia 8.02.2017 o 10:10, piti82 napisał: Witam! Problem chyba rozwiązany, na razie 3 dzień w fazie testów ...najprawdopodobniej to nieszczelny reduktor. Po odpięciu podciśnienia auto pali od strzału. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cześć, wymieniłeś cały reduktor? Czy usterka nadal występuje? Proszę o szczegóły
piti82 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Cześć, wymieniłeś cały reduktor? Czy usterka nadal występuje? Proszę o szczegółyZregenerowałem za 250zł, gazownik daje 6 m-cy gwarancji za nowy chcieli drugie tyle. Od 1,5 miesiąca zero problemów z opalaniemWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się