Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ubywa płyn hamulcowy a4 b5


andriej

Rekomendowane odpowiedzi

witam, proszę o podpowiedz gdzie może ubywać płyn hamulcowy. W przeciągu tygodnia ubywa od maximum do minimum. Jazda w trasie. Nie widać żeby było nakapane w garażu. Czy płyn może ubywać podczas używania hamulca ręcznego? Albo używania sprzęgła? może miał ktoś taki przypadek i nakieruje mnie w dobrym kierunku. Wydaje mi się że gdyby wyciek był gdzieś z wężyka hamulcowego to po kilku naciśnięciach płyn by znacznie ubywał, dobrze myślę? czy płyn może iść w serwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny temat... pod koniec grudnia na przeglądzie diagnosta mi powiedział, żebym sprawdził ręczny z lewej strony, bo gorzej hamuje.

Tydzień temu zaczął mi ubywać płyn hamulcowy, także podejrzewam, że leci z tego zacisku gdzie ręczny gorzej bierze. Jutro oddaję do warsztatu auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znać co było przyczyną i gdzie szukać problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj każde koło dokładnie, najlepiej jak będzie sucho. Nie masz kanału to ściągaj koła i przypatrz dokładnie, możliwe, że tył w rejonie dźwigni ręcznego cieknie. Zwróć uwagę na przewody gumowe - popękane, spocone = do wymiany, Jak zaciski suchutkie wóz na kanał i oglądaj przewody. Przed samymi oględzinami wykonaj ze 2-3 "awaryjne" hamowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda że cieknie z przewodu elastycznego konkretnie w miejscu przykręcenia śruby. Czy przypadkiem nie powinna być tam miedziana podkładka? Czy tą śrubę da się wykręcić bez odkręcania zacisku? wydaje mi się że jest tam mało miejsca aby śruba wyszła. Do tego okazało się że tarcza ciężko się obraca więc zaciski do czyszczenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zdjecia zacisku przewodu nie wykrecisz. Podkładek nie ma tam żadnych po prostu dobrze trzeba odkręcić. Obejzyj dzwigienki recznego w tych zeliwnych zaciskach lubily z czasem przeciekac jak leca nie warto wskrzeszac na sile tylko od razu regenerowac. W końcu to chodzi o Twoje bezpieczeństwo.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałbym sobie rękę uciąć że to cieknie z tej śruby co przykręcony jest przewód.. na pewno nie powinno być tam podkładek? dokręcone jest mocno, jednak cieknie dalej.. może miedziana podkładka się utleniła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobno ciekło z tylnego prawego zacisku jakieś uszczelnienie ręcznego, tak jak podejrzewałem. Ale chyba kiepsko odpowietrzyli heble, bo trochę miękki hamulec mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany, podkładki wymieniłem, zacisk alu więc kupiłem też aluminiowe podkładki. Dzięki uprzejmości kolegi OLIVER wiadomo że podkładki są o wymiarach 17x12x2mm a pasują też 16x12x1,5 mm aluminiowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...