qenedi Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam wszystkich może ktoś pomoże pacjet a4b6 1.8T problem z odpaleniem po postoju parogodzinnym trzeba długo kręcić wystepuja to niezawsze podejżewam że coć z ciśnieniem paliwa . po odpaleniu i zgaszeniu odpala bez problemu , filtr paliwa wymieniałem dwa lata temu dziekuje za podpowiedzi
kaman5151 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Pierw zczytaj czy są jakieś błędy w sterowniku zapisane. Potem można jechać na test ciśnienia na listwie wtryskowej aby sprawdzić rzeczywiste ciśnienie paliwa. Możliwe że już pompa niedomaga. Zwróciłeś uwagę na to przy jakim stanie paliwa w baku Ci się to dzieje? Czy nie ma reguły czy pełny czy połowa zbiornika?
qenedi Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 podłączyłem pod bezpiecznik żarówkę i nie zawsze pompa rusza ale raczej jest dobra bo na bp śmiga dobrze dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze pompa powinna działać po otwarciu drzwi u mnie dopiero po stacyjce ale nie zawsze jak zaczynam kręcić to żarówka się zapala i słychać pompę a ciśnienie sprawdzę jutro dzięki za podpowiedzi błędów niesprawdzalem
kaman5151 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Sprawdzając ciśnienie sprawdź głównie przy obciążeniu czyli podczas butowania. To że na wolnych będzie okej nie znaczy że przy obciążeniu będzie tak samo. Target to 4 bary. Edytowane 7 Lutego 2017 przez kaman5151
qenedi Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 sprawdziłem błędy i były tylko problem z tylnymi drzwiami żadnych innych nie było i odpala normalnie i o co chodzi
Gość Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 reduktor moze byc nieszczelny i po dluzszym postoju zalewa cylindry lpg dlatego dlugo kręci nim załapie
darooe36 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam podepnę się pod temat mam taki problem miałem wypadanie zapłonu i szarpało silnikiem więc kupiłem nowe cewki beru po ich założeniu silnik nie chciał zapalić założyłem jedna starą na 1 cylinder i zapalił , pierwsza myśl nowa cewka padnięta ale po przejechaniu krótkiej trasy założyłem jeszcze raz tą nową i auto odpaliło i jeździło cały dzień następnego dnia z rana odpalił od strzału po 8 godzinach postoju znowu to samo nie odpali wiec znów założyłem starą i na 1 cylinder i odpalił od strzała ... zamieniłem jeszcze pierwszą cewke nową miejscami z drugim cylindrem i jeździłem cały dzień bez problemu aż na kolejny dzień znowu odpalił dopiero po podmianie 1 cewki na starą na vagu brak błędów co może być nie tak czy czujnik wału świruje po całym dniu jazdy zero błędów na silniku gdyby nowe cewki były walnięte to byłoby wypadanie zapłonu na starych odpalał zawsze nie wiem którą cewkę reklamować bo nie jestem pewny czy to one czy przy okazji nie padło coś innego i co ma cewka do odpalania jeśli po odpaleniu na starej zgasze i założe nową to pali normalnie a na nowych odpala kiedy chce?
Away Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Miałem podobnie, jednak kłopot z odpalaniem miałem tylko na gorącym silniku, na zimnym zawsze łapał. Okazało się właśnie że czujnik G28 walnięty. Po wymianie spokój. Spróbuj wymienić. Koszt czujnika niewielki i zrobisz to sam.Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się