M@tti Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam. Problem wygląda tak że coś piszczy w silniku (dość głośno) od razu po uruchomieniu przez około 20 sekund, poźniej cichnie i nic nie słychać. Pisk według mnie jest bardziej metaliczny tak jak by się zacierała jakaś rolka, łożysko itp. Najbardziej dziwne jest to że dzieje się to jedynie gdy auto postoi całą noc, później w ciągu dnia może stać nawet kilka godzin na mrozie i po uruchomieniu jest cisza również na zimnym silniku. Auto miało kilka dni temu wymieniany rozrząd, napinacze, oraz pasek (od alternatora i klimy). Czy ktoś może miał podobnie i domyśla się co może być przyczyną?
nik23 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Sprzęgło alternatora wymienione? Napinacz paska wielorowkowego?
M@tti Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 Napinacz nowy, rolka alternatora nie.
nik23 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 To zrzuć paski i odpal wtedy i powiedz czy słychać piski, a rolke altka ręką czy w jedną obraca altek a w drugą sama wolno lata
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zawartość dodana 2 minutes later 3 godziny temu, nik23 napisał: To zrzuć paski i odpal wtedy i powiedz czy słychać piski, a rolke altka ręką czy w jedną obraca altek a w drugą sama wolno lata BRB jest jeden pasek osprzętu. jeżeli nastąpi cisza, warto pokręcić pompą wspomagania, rolkami, kompresorem klimy (oczywiście we właściwą stronę)
M@tti Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 To prawda, w BRB jest jeden pasek, będę musiał go na dniach ściągnąć i pokręcić tymi rolkami, może coś będzie słychać...
cabanmat Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zacznij od tego że zrzuć pasek wielorowkowy i odpal silnik.. wtedy będziesz wiedział czy piszczy coś na osprzęcie czy na rozrządzie.. na rozrządzie może pompa wody popiskiwać..
M@tti Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 Pompa wody jest nowa, ale wiadomo zawsze warto sporawdzić.
M@tti Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Podejrzenie padło na uszczelniacze które zostały wymienione na nowe przy wymianie rozrządu. Bardzo ciasno siedzą i prawdopodobnie muszą się jeszcze dopasować. Piski pojawiły się właśnie po wymianie rozrządu, paska, napinaczy oraz uszczelniaczy i z dnia na dzień coraz mniej je słychać więc chyba wszystko zaczyna się dopasowywać.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Dnia 9.02.2017 o 10:40, M@tti napisał: Podejrzenie padło na uszczelniacze które zostały wymienione na nowe przy wymianie rozrządu. Bardzo ciasno siedzą i prawdopodobnie muszą się jeszcze dopasować. Piski pojawiły się właśnie po wymianie rozrządu, paska, napinaczy oraz uszczelniaczy i z dnia na dzień coraz mniej je słychać więc chyba wszystko zaczyna się dopasowywać. bez żartów. chyba że źle zamontowane.
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 jeżeli montujący ma odpowiednie zdolności oczywiście, że można. a przypadkiem zaślepki (broki) kanałów olejowych w głowicy, nie wypadły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się