Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbo przeładowuje


Lolek1z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Próbowałem ogarnąć turbo bo trochę przeładowuje. Problem w tym, że zrobiłem w sumie 6 obrotów sztangą na + i wydaje mi się, że nic to nie dało. Co o tym sądzicie? gdzie szukać problemu? pacjent: a4 b5 1.9 tdi 1z 95r. Wrzucam logi po zrobieniu tych 6 obrotów sztangą. z góry dzięki za pomoc.
http://vaglog.pl/log-011_1hO81.html
http://vaglog.pl/log-011_En71V.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie był zamulony przy wyższych obrotach, ale jak zacząłem grzebać przy sztandze rozruszałem wszystko i przegoniłem go parę razy przy logach to się trochę ożywił. Czyli według logów jest już wszystko ok? nie grzebać nic dalej i zostawić tak jak jest? może to jeszcze kwestia katalizatora bo się go jeszcze nie pozbyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lukasz51237 napisał:

A filtr paliwa kiedy zmieniałeś?

filtr jest ok. jakies 3-4tys. na nim zrobiłem. Dzisiaj zauważyłem, że opaski od przewodów przy filtrze nie trzymają za dobrze i cieknie z nich paliwo ;/ zabieram się za ich wymianę i myślę, że będzie już ok. dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mantix napisał:

No ciekawe jak tą sztangą kręciłeś w 1z.

Zwyczajnie. wlazłem do kanału, odkręciłem nakrętkę kontrującą, zdemontowałem zabezpieczenie i jak miałem luźną sztangę to wtedy kręciłem. logi wyglądają chyba ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co tam ręce pchałeś? Jak jeździło to tego się nie rusza. Po za tym gdzie ty tutaj masz jakiekolwiek przeładowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1z jest WG, tego się tam raczej nie rusza, bo to nie jest winowajca przeładowania. W tym silniku jak występuje przeładowanie to zwykle wina N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie. gdybym wszystko wiedział doskonale to bym na forum nie wchodził. auto było zmulone wiec szukałem przyczyny. Mierzyłem suwmiarką sztangę u kolegi u którego wszystko fajnie śmiga i ustawiłem tak jak u niego. Myślałem ze przeładowuje bo w pewnym zakresie było większe ciśnienie niż zadane, ale jak widać się myliłem. dzięki za poprawkę. z ciekawości jeszcze zapytam może ktoś wie- na vagu u mnie na wolnych obrotach turbo dmucha 1009mbar a u kolegi 920mbar skąd się bierze ta różnica?

Edytowane przez Lolek1z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...