tobias Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam, sprawa pilna, otóż potrzebuje kupić zwrotnice prawa przód do b7 1.9tdi 1BA napęd przód i mam pytanie czy od b6 są takie same? wogóle różnią się coś zwrotnice miedzy 1ba czy 1be czy 1bv czy quattro? mam numer swojej ale nigdzie w używkach aby kupić nie widze
Klawisz-84 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie, ja kupiłem ostatnio z B6 do B7. Przełożyłem piaste i łożysko i gra gitara. Mówię z ośkiWysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
tobias Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) i żadnym numerem ori nie sugerowałeś się? coś znalazłem w necie informacje jakoby były wersje na małe łożysko ? Edytowane 11 Lutego 2017 przez tobias
Klawisz-84 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 wpakowałem się w kure.... dziurę i pękła zwrotnica w miejscu chwytu górnych wahacza. nie było czasu rozmyślać, jedyna różnica to taka że moja piasta posiada otwór na tarczę ten mały by przytwierdzić nieruchomo a z b6 tego brakowało dlatego przekładałem swoje rzeczy .)
tobias Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 tak patrze na te zwrotnice i np. z 2.0tdi mają oznaczenia ori jakby wypisane cienkopisem na środku tej goleni, a w mojej są oznaczenia ale wytłoczone wyczuwalne pod palcem i umiejscowione od strony wewnętrznej na samym dole aby zobaczyć trzeba zdemontować osłone blaszaną tarczy i tak się zastanawiam czy Ci inzynierowie z audi czasem czaegoś nie namieszali
Seba7901 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ... Przed około miesiącem moje b7 Quattro stało w warsztacie na wymianę zawieszenia przedniego, mechanik wybijając śrubę górnych wahaczy uszkodził zwrotnice, nawet mi o tym nie powiedzieli, dowiedziałem się przez przypadek jak niespodziewanie pojawiłem się w warsztacie. Załatwili używana zwrotnice i złożyli wszystko do kupy. Minął miesiąc i pojawiły się dziwne dźwięki z prawej strony, wymieniona zwrotnica. Sprawdzałem co się dzieje, padł przegub. Zwrotnica którą mi założyli prawdopodobnie jest od b6 i jest całkiem inna niż oryginalna, bardziej masywna i wygląda na to że gięcie, promień łuku jest dużo większy (jest prostsza). Po stronie z oryginalną zwrotnicą, między oponą a zwrotnicą jest ok 20-25 mm, po stronie z "nową" zwrotnicą opona prawie trze o zwrotnice. Wydaje mi się że z powodu zwrotnicy padł mi przegub.
tobias Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) przerabiałem to samo miesiąc temu, w b7 są dwa rodzaje zwrotnic, zwykłe i wzmacniane jak u mnie, nie mam quatro ani s line a miałem fabrycznie wstawione wzamcniane, nie wiem czy różnią się promieniem luku ale na pierwszy rzut oka widać że goleń ma takie dodane dwa żebrowania po długości, widać że jest sporo masywniejsza od tej zwyklej. Założyłem oczywiście ori wzmacnianą i jest wszytko wporządku, żadnych problemów. Edytowane 18 Marca 2017 przez tobias
Seba7901 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 u mnie oryginalne są zwykle prawdopodobnie, oryginalna jest smuklejsza, cieńsza od tej wymienionej. co do promienia łuku nie mam pewności, ale widzę że jest różnica w odległości od opony. Letnich nawet nie będę próbował zakładać bo nie ma miejsca na nią. Czeka mnie znowu wymiana na oryginalna, ale teraz będę stał przy samochodzie i patrzył tym specjalistom na ręce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się