Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różnice w zwrotnicach b6 vs b7


tobias

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sprawa pilna, otóż potrzebuje kupić zwrotnice prawa przód do b7 1.9tdi 1BA napęd przód i mam pytanie czy od b6 są takie same? wogóle różnią się coś zwrotnice miedzy 1ba czy 1be czy 1bv czy quattro?

mam numer swojej ale nigdzie w używkach aby kupić nie widze :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja kupiłem ostatnio z B6 do B7. Przełożyłem piaste i łożysko i gra gitara. Mówię z ośki

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i żadnym numerem ori nie sugerowałeś się?

coś znalazłem w necie informacje jakoby były wersje na małe łożysko ?

Edytowane przez tobias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpakowałem się w  kure.... dziurę i pękła zwrotnica w miejscu chwytu górnych wahacza. nie było czasu rozmyślać, jedyna różnica to taka że moja piasta posiada otwór na tarczę ten mały by przytwierdzić nieruchomo a z b6 tego brakowało dlatego przekładałem swoje rzeczy .)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak patrze na te zwrotnice i np. z 2.0tdi mają oznaczenia ori jakby wypisane cienkopisem na środku tej goleni, a w mojej są oznaczenia ale wytłoczone wyczuwalne pod palcem i umiejscowione od strony wewnętrznej na samym dole aby zobaczyć trzeba zdemontować osłone blaszaną tarczy i tak się zastanawiam czy Ci inzynierowie z audi czasem czaegoś nie namieszali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ... Przed około miesiącem moje b7 Quattro  stało w warsztacie na wymianę zawieszenia przedniego, mechanik wybijając śrubę górnych wahaczy uszkodził zwrotnice, nawet mi o tym nie powiedzieli, dowiedziałem się przez przypadek jak niespodziewanie pojawiłem się w warsztacie. Załatwili używana zwrotnice i złożyli wszystko do kupy. Minął miesiąc i pojawiły się dziwne dźwięki z prawej strony, wymieniona zwrotnica. Sprawdzałem co się dzieje, padł przegub. Zwrotnica którą mi założyli prawdopodobnie jest od b6 i jest całkiem inna niż oryginalna, bardziej masywna i wygląda na to że gięcie, promień łuku jest dużo większy (jest prostsza). Po stronie z oryginalną zwrotnicą, między oponą a zwrotnicą jest ok 20-25 mm, po stronie z "nową" zwrotnicą opona prawie trze o zwrotnice. Wydaje mi się że z powodu zwrotnicy padł mi przegub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem to samo miesiąc temu, w b7 są dwa rodzaje zwrotnic, zwykłe i wzmacniane jak u mnie, nie mam quatro ani s line a miałem fabrycznie wstawione wzamcniane, nie wiem czy różnią się promieniem luku ale na pierwszy rzut oka widać że goleń ma takie dodane dwa żebrowania po długości, widać że jest sporo masywniejsza od tej zwyklej. Założyłem oczywiście ori wzmacnianą i jest wszytko wporządku, żadnych problemów.

Edytowane przez tobias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie oryginalne są zwykle prawdopodobnie, oryginalna jest smuklejsza, cieńsza od tej wymienionej. co do promienia łuku nie mam pewności, ale widzę że jest różnica w odległości od opony. Letnich nawet nie będę próbował zakładać bo nie ma miejsca na nią. Czeka mnie znowu wymiana na oryginalna, ale teraz będę stał przy samochodzie i patrzył tym specjalistom na ręce.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...