Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ błąd 16517 - logi


Zajkoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

auto jak w temacie, jeżdżę na PB, cały czas powraca poniższy błąd:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow.

002+032+033
http://vaglog.pl/log-002_032_033_o7P31v.html

115+118

http://vaglog.pl/log-115_118_Sc5dY2a.html

sonda do wymiany, czy coś kombinować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdziłbym czemu jest tak przylewany. Dorzuć 033 samo na wolnych, ciepły silnik itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u "dobrego" mechanika, zapytałem o pomiar ciśnienia paliwa, to stwierdził, że nie ma takiego wężyka. Jesteście wstanie dać namiar, jakie złącze tam przychodzi, żeby podpiąć sie do listwy?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkiej filozofii nie ma, kawałek węzyka z manometrem, wężyk w środku średnica podobna od średnicy wentyla w rowerze, mozna załozyć  wężyk i zacisnać opaską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedali mi chyba nie sprawny manometr: 

Bo tego nie da się inaczej podpiąć? Odkręcając sam manometr, paliwo z wężyka leci.

 

Od niedawna pojawił mi się błąd 17535 zbyt bogata mieszanka na jałowym, auto potrafi mi zgasnąć jak stoję na skrzyżowaniu.  Pierwsza sonda do wymiany (błąd 16517), czy gdzieś indziej szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic nie pokazuje - sprzedali mi zepsuty manometr - wrzuciłem filmik, żeby dopytać czy dobrze podłączyłem.

Co z błędem 17535 ? Sonda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, pisałeś coś o zaworku jak w wentylku, więc myślałem, że on się wciśnie i puści paliwo.

Czyli trzeba użyć kluczyka jak do wenylków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, tego nie wiedziałem, a ja już chciałem manometr reklamować.

A co z tym gaśnięciem na jałowym - 17535? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj pomiar ciśnienia, manometr mam wyskalowany do 7 bar, a podczas pomiaru wskazówka wyjechała trochę za skale. To możliwe?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz uszkodzony filtr paliwa, wymień na sprawny byle nie filtron, najlepiej z aso ewentualnie możesz knechta założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przez to ciśnienie mogło się coś uszkodzić? Lepiej nim nie jeździć?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to, że dzisiaj mi silnik gasł normalnie na trasie (miałem paliwa trochę ponad rezerwą) to też może być od filtra? czy źle wymieniona pompa paliwa? dolałem ponad pół baku i było ok.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Wracam do tematu z wymienionym filtrem paliwa oraz prawidłowym ciśnieniem paliwa na listwie - manometr pokazał dzisiaj 4 bary.

Zrobiłem logi:

002+020+033:

http://vaglog.pl/log-002_020_033_1Qq2F.html

115+118:

http://vaglog.pl/log-115_118_nUJ0N.html

Jak teraz wygląda sytuacja sondy?

Wrzuciłem też blok 020 - no i tam się chyba coś dzieje nie tak? Od razu powiem, że około 10k km temu wymieniałem świece - NGK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...