misiek95 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 No jak lata króciec to jasne ze może robić problemy.
Użytkownik007 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 8 minut temu, misiek95 napisał: No jak lata króciec to jasne ze może robić problemy. Z przepływomierzem też miałeś nosa, tylko szkoda żęsie nie przejechaliśmy aby sprawdzić - było by już miesiąc temu po sprawie
misiek95 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Z przepływomierzem też miałeś nosa, tylko szkoda żęsie nie przejechaliśmy aby sprawdzić - było by już miesiąc temu po sprawie Fakt było blisko. BTW kupiłem tez b7 jak je poskladam do kupy to wpadnę jak będę leciał przez Twoją wioskę
Użytkownik007 Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Króciec uszczelniony ale nie dalo to żadnej poprawy. Turbo wstaje różnie 2100-2300 obr
Użytkownik007 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Turbina wróciła z reklamacji wszystkie parametry w normie. Wymienilem DPF na zamiennik jmj (mialem 40% popiołu) i auto zaczęło normalnie jezdzic. Zaczyna ciągnąć przy okolo 1800 a przy 2000 jest pełne doladowanie. Ponoc trzeba jeszcze wyzerowac masę popiołu, bede musial gdzies podjechac bo nie mam jak tego zrobic. Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem i podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się