Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza błędów Audi a4 b6 1.8t


salmooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Audi a4 b6 2002 1.8t BFB z LPG

Podczas porannego uruchamiania silnik chwile kręci zanim odpali ,później podczas jazdy w miarę rozgrzewania silnik zaczyna szarpać (tak jest na gazie) na benzynie auto nie ma mocy .Jak się już auto rozgrzeje(90c) na gazie szarpie strasznie i włącza się CHECK, na benzynie również delikatnie szarpie.

Sprawdziłem błędy VAGIEM i wyszły poniższe kody.Proszę o podpowiedzi co mogę sprawdzić ewentualnie wymienić.Kasowałem błędy ale powracają.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

        P1103 - 008 - Implausible Signal

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyglądnąć się sondzie lambda ale najpewniej do wymiany i wtedy missfiry też pewnie znikną. Ewentualnie sprawdzić wcześniej czy nie jest to błąd związany z LPG, zakręcając go i jeżdząc na Pb.  Szczelnośc można na wszelki wypadek sprawdzić...

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd sondy może byc jak masz nieszczelnośc na wydechu lub padnięta sonda ja np miałem błąd grzałki sondy jak miałem pustą puszkę po katalizatorze a jak wsadziłem zamiennik o jednakowej średnicy w środku to błąd zniknął, misfiry pewnie od błędu sondy ale możesz sprawdzić też kompresje i zobacz jakie masz korekty na kanale 032 powinno być ok 0 +-5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest czasem błąd cewki ,zmieniłem cewkę z 1 i 2 świece i teraz pokazuje błąd na cylindrze 1.

Na benzynie nie da się jeździć zero mocy.

Skasowałem błędy i 2 dzień spokój.

Zawartość dodana 6 minutes later

w kanale 032 mam takie wartości 1 okno 1,3% drugie 2,3%

Zawartość dodana 44 minutes later

http://vaglog.pl/log-032_03ETg.html

Log statyczny grupy 032 mógłby  ktoś pomóc?

Ok dzieki za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie usunąłem błędy sprawdziłem szczelności i usunąłem 1 (pęknięty wąż pod wężem odmy ,który idzie na turbo) ale dalej pojawiają się błędy.

Chyba będę musiał wymienić sondę ,tylko którą?

oto błędy które dziś zczytałem

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
        P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 004 - No Signal/Communication

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek misfire do usunięcia czyli cewka na 2 cylindrze do wymiany i świece do przeglądu.

Potem sondy do kontroli.

Pierwsze słyszę że wypadanie zaplonów moze być od niesprawnej sondy.

Katalizator jest ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po jeżdzie na samym pb błędy wracają? Po za tym jakies logi dynamiczne by się przydały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, koloboro napisał:

 

Pierwsze słyszę że wypadanie zaplonów moze być od niesprawnej sondy.

 

 

 

Teoretycznie ggdy będzie oszukiwać komputer z mieszanką to mogą wystąpić missfire.
Na miejscu autora sprawdziłbym tak jak pisze Łukasz13 czy błędy są na samym Pb, przy zakręconym LPG.  Zrobiłbym też test stażenia sondy na obu paliwach. Przeglądnij też kabelki sondy na wszelki wypadek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki przejrzalem i wymienilem jest to samo.

Kabelki sondy przejrzane i sa bez przetarc.Swiece wymienione bo faktycznie byly juz zuzyte.

Katalizator jest.

Jakie grupy logowac w logach dynamicznych? I czy gaz zakrecic na butli czy polrostu wylaczyc

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręcić co by czasem nic nie przepuszczało gazu. Logi dynamiczne na pewno grupy 002+033 osobno Pb i LPG. Dorzuć też grupę 032 statyczny, właściwie wystarczy że podasz wartości.

Możesz też zrobić 033:
1)wolne obroty 10sek na LPG i 10sekund na Pb
2)utrzymuj stałe obroty np 2000 i znowu 10sek+10sek.

Poza tym test z grupy 034 można zrobić: http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T
 Oprócz tego nie wiem w której grupie są CF (wyprzedzanie zapłonu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam temat rozwiazany. Wadliwą czescią, która byla to Wtryskiwacz gazu Hana gold.Po wymianie wszystko ok .Podobno te wtryskiwacze to slabizna.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...