gulo10 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Witam ponownie Ciąg dalszy problemów z moją AVF. Przy obrotach poniżej 2tyś Audi stasznie szarpie,dusi się .Dodatkowo doszedł problem z ruszaniem, ciężko ruszyć na pierwszym biegu bo gaśnie,dopiero po zwiększeniu obrotów auto jakoś rusza. Jadąc nią i trzymając ok 2tyś obrotów,po wcisnięciu gazu do dechy brak jakiejkolwiek reakcji na pedał,dopiero obroty wchodzą po ok 1-2sek i auto przyśpiesza jak należy. Wymieniłem już filtry,oleje, pompa vacum dostała nowe uszczelki,turbo zostało wyczyszczone,węże podciśnienia sprawdzone. Podpiąłem Vag aby sprawdzić pompki,załączam logi : Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_26o3PuA.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_81sfcC0.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_ZFP51.html Gdzie szukać rozwiązania ?
gulo10 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) 23 minuty temu, kaczorvw napisał: W logach 004 i 011 ? Jakie to mają być logi ? statyczne ? Bipy mam ujemne,czy to nie problem z zasilaniem paliwa dlatego też tak się może dziać ? Edytowane 17 Lutego 2017 przez gulo10
majeczek91 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) egr zaślep i napisz czy coś się zmieniło, o ile nie masz już zaślepionego. Koszty takiego zabiegu są praktycznie zerowe (tylko kawałek blaszki) o ile zrobisz to sam, a zawsze lepiej mieć zaślepiony. Dodatkowo można sprawdzić i o ile jest to konieczne wyczyścić egr i kolektor ssący. Według twojego opisu miałem identycznie problemy. Powodem był egr. Edytowane 18 Lutego 2017 przez majeczek91
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 w czasie wykonywania logów, silnik pracował na biegu jałowym czy dodawałeś gazu? zrób na początek logi statyczne 003,004, 011, oraz BS 003, BS011.
gulo10 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Wg tego schematu : grupa 013 – bieg jałowy i robię logi statyczne. grupa 018 – bieg jałowy + dodawanie gazu a następnie puszczanie gazu grupa 023 – gazuję do 3000rpm (na biegu jałowym) i robię log statyczny.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 A co to za schemat? skąd się wział? Gazujesz na biegu jałowym do 3000 rpm i robisz log statyczny? Trzeba napić się piwka na trzeźwo się nie da tego ogarnąć.
B_udyn Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 kolego gulo10 w wolnym czasie zrób regulację przepustnicy może to coś pomoże a na pewno nie zaszkodzi włączasz zapłon ( nie uruchamiasz silnika ), pedał gazu na maksa trzymasz chwile wyłączasz zapłon ( nie wyciągasz kluczyka ze stacyjki ) teraz powoli puszczasz pedał gazu czekasz jakieś 2 min. ( nie pamiętam dokładnie ile ale na pewno nie więcej ) wyciągasz kluczyk . Może pomoże.
kuba84 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 2 godziny temu, B_udyn napisał: kolego gulo10 w wolnym czasie zrób regulację przepustnicy może to coś pomoże a na pewno nie zaszkodzi włączasz zapłon ( nie uruchamiasz silnika ), pedał gazu na maksa trzymasz chwile wyłączasz zapłon ( nie wyciągasz kluczyka ze stacyjki ) teraz powoli puszczasz pedał gazu czekasz jakieś 2 min. ( nie pamiętam dokładnie ile ale na pewno nie więcej ) wyciągasz kluczyk . Może pomoże. Co dziennie można się dowiedzieć czegoś nowego Gdzie AVF ma przepustnicę ?
Musashi Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 niektórzy, niewłaściwie określają w ten sposób klapę gaszącą. nawet w literaturze fachowej, można spotkać takie tłumaczenie. Ale, w jednostkach 2.0 tdi 16V, ta sama klapa, spełnia rolę, przepustnicy dławiącej dolot w czasie pracy silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się