JackSoon 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Cześć, potrzebuje jakiś schemacik jak podłączyć włącznik umieszczony w kabinie (do wyłączania pozycyjnych w kierunkach w razie problemów). Wszystko przygotowane do montażu ale mam wrażenie, że taki włącznik będzie mi również wyłączał zwykłe postojówki, czy się mylę? Mam zamiar zrobić to wszystko na innych oprawkach i żarówkach dwuwłóknowych, nie chcę żeby się to wszystko gryzło z normalnymi postojami. Proszę o podpowiedzi, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper 4 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 pociągnij oddzielny kabel na przełącznik z stałym plusem po zapłonie ,zamiast łączyć to z postojówkami i będziesz miał wszystko ok no i jakiś bezpiecznik po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSoon 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) ^ zakłam, że pomysł dobry ale czy mógłbyś troszkę jaśniej? przepraszam, dopiero z pracy wróciłem i nie funkcjonuje najlepiej /edit zrozumiałem jak się wyspałem w końcu faktycznie dobry pomysł, dzięki! Edytowane 24 Lutego 2017 przez JackSoon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper 4 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 nie ma sprawy , polecam się na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloooxxx 0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Kolego nie bedzie to działało jeśli chcesz na tym jeździć. Jeśli dasz plusa żeby się świeciły i włączysz kierunkowskaz to nie będzie działał chyba że chcesz tylko używać obrysów ala usa tylko na postoju. Jeśli chcesz na tym jeździć można zastosować po dwa przekaźniki na stronę jeden rozłącza obwód obrysów gdy włączysz kierunkowskaz a drugi załącza obwód kierunkowskazu. Można zastosować jeden przekaźnik jeśli znajdziesz taki z dwoma zasilaniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 przecież kierunek będzie na 21-watowym włóknie, więc dlaczego ma nie działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper 4 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) po pierwsze to w takie kierunki montuje się żarówkę dwuwłóknowa p21/5w, gdzie jedno włókno te mocniejsze odpowiada za migający kierunek, a drugie świeci się stałym prądem, w tym wypadku pojawia się on po wciśnięciu przełącznika, a masa jest wspólna i to tyle A tak w ogóle -> Edytowane 24 Marca 2017 przez Hiper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloooxxx 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Sorry nie doczytałem o żarówkach dwuwłóknowych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się