Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drżenie kierownicy i zawieszenia przy zwalnianiu i przyśpieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.
Kupiłem auto[prawdopodobnie kiedyś użytkownikiem był ktoś z forum z Sosnowca gdyż ma ramki pod tablice i naklejkę  a4klub.pl] i mam taki problem,przy przyśpieszaniu i zwalnianiu drży kierownica i jakby koło.Dzieje się to tylko przy prędkości 20-40 gdy przyśpieszam i zwalniam.Skrzynia multitronic

Po czasie chciałem sprostować,kierownica raczej nie drży, a drży zawieszenie/skrzynia/półosie[w tych okolicach].

Edytowane przez A4 B6 Multi
Opublikowano

Wahacze odpadają bo byłem wczoraj na szarpakach i nie ma luzów w zawieszeniu.A jak sprawdzić półoś i przegub??

Opublikowano

Czuć to ewidentnie z lewej strony ,jakby cała półoś latała.A na kanale jak się rusza półosią to nie czuć luzów...Czy może to być skrzynia?Albo sam przegub?
Czy półoś z vw sharan 1.9 115km tiptronic będzie pasowała?Bo jak tak to mam na podmiankę i mogę jutro wymienić...
Na  miejscu też mam całą półoś za 60zł z a4 b6 automat ale 2.0 benzyna i nie wiem czy są takie same...

Opublikowano

Byłem na podnośniku i drżenie nie występuję tak jak na ziemi,ale czuć minimalne bicie przy 30km/h.Po ściągnięciu lewej półosi okazało się że przegub zewnętrzny ma luzy i został wymieniony na nowy,ale zupełnie to nic nie zmieniło.Półosie z 2.0 benzyny nie pasowały tak samo z sharana...
Czy na prawde nikt nie wie co to może być ??Bo już dzisiaj szału dostałem z tym autem...

Opublikowano

Jak jest problem to z przegubem wewnętrznym.

Koła dobrze wyważone ? Spróbuj założyć chociaż na przód jakiś inny zestaw. 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 24.02.2017 o 08:36, kuba84 napisał:

Jak jest problem to z przegubem wewnętrznym.

Koła dobrze wyważone ? Spróbuj założyć chociaż na przód jakiś inny zestaw. 

Dobrze myślałeś!Okazało się że na prawej półosi jest luz wzdłużny ok 2-3cm!Niestety dzisiaj wymieniłem półoś,luzu już nie ma,ale objawy dalej zostały:(((
Stawiam na skrzynie tym bardziej że dzisiaj zobaczyłem że jak ruszam z miejsca na kickdownie to auto robi dwa razy"żabkę" i dopiero wyrywa,w czasie jazdy po wciśnięciu kickdowna wszystko jest ok.Nie mam już sił i pomysłu co to może być.Chyba zostaje tylko przekładka na manuala:( A tak chciałem automat...
Ps:Koła zmieniałem nic nie pomogło...

Edytowane przez A4 B6 Multi
Opublikowano

Dodam że jak prędkość spada do 40-30 i wcisnę mocno hamulec to problem nie występuje...Na zimny i na cieplym jest tak samo...

Opublikowano (edytowane)

Po wymianie skrzyni na manual ten problem nie występuję ,więc przyczyną tych objawów była skrzynia multitronic lub dwumas który miał duże luzy.

Edytowane przez A4 B6 Multi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...