A4 B6 Multi Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Kupiłem auto[prawdopodobnie kiedyś użytkownikiem był ktoś z forum z Sosnowca gdyż ma ramki pod tablice i naklejkę a4klub.pl] i mam taki problem,przy przyśpieszaniu i zwalnianiu drży kierownica i jakby koło.Dzieje się to tylko przy prędkości 20-40 gdy przyśpieszam i zwalniam.Skrzynia multitronic Po czasie chciałem sprostować,kierownica raczej nie drży, a drży zawieszenie/skrzynia/półosie[w tych okolicach]. Edytowane 28 Lutego 2017 przez A4 B6 Multi
A4 B6 Multi Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Wahacze odpadają bo byłem wczoraj na szarpakach i nie ma luzów w zawieszeniu.A jak sprawdzić półoś i przegub??
A4 B6 Multi Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Czuć to ewidentnie z lewej strony ,jakby cała półoś latała.A na kanale jak się rusza półosią to nie czuć luzów...Czy może to być skrzynia?Albo sam przegub? Czy półoś z vw sharan 1.9 115km tiptronic będzie pasowała?Bo jak tak to mam na podmiankę i mogę jutro wymienić... Na miejscu też mam całą półoś za 60zł z a4 b6 automat ale 2.0 benzyna i nie wiem czy są takie same...
A4 B6 Multi Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Byłem na podnośniku i drżenie nie występuję tak jak na ziemi,ale czuć minimalne bicie przy 30km/h.Po ściągnięciu lewej półosi okazało się że przegub zewnętrzny ma luzy i został wymieniony na nowy,ale zupełnie to nic nie zmieniło.Półosie z 2.0 benzyny nie pasowały tak samo z sharana... Czy na prawde nikt nie wie co to może być ??Bo już dzisiaj szału dostałem z tym autem...
kuba84 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Jak jest problem to z przegubem wewnętrznym. Koła dobrze wyważone ? Spróbuj założyć chociaż na przód jakiś inny zestaw.
A4 B6 Multi Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 24.02.2017 o 08:36, kuba84 napisał: Jak jest problem to z przegubem wewnętrznym. Koła dobrze wyważone ? Spróbuj założyć chociaż na przód jakiś inny zestaw. Dobrze myślałeś!Okazało się że na prawej półosi jest luz wzdłużny ok 2-3cm!Niestety dzisiaj wymieniłem półoś,luzu już nie ma,ale objawy dalej zostały:((( Stawiam na skrzynie tym bardziej że dzisiaj zobaczyłem że jak ruszam z miejsca na kickdownie to auto robi dwa razy"żabkę" i dopiero wyrywa,w czasie jazdy po wciśnięciu kickdowna wszystko jest ok.Nie mam już sił i pomysłu co to może być.Chyba zostaje tylko przekładka na manuala:( A tak chciałem automat... Ps:Koła zmieniałem nic nie pomogło... Edytowane 28 Lutego 2017 przez A4 B6 Multi
A4 B6 Multi Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Dodam że jak prędkość spada do 40-30 i wcisnę mocno hamulec to problem nie występuje...Na zimny i na cieplym jest tak samo...
A4 B6 Multi Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Po wymianie skrzyni na manual ten problem nie występuję ,więc przyczyną tych objawów była skrzynia multitronic lub dwumas który miał duże luzy. Edytowane 24 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się