Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX, DV upuszcza ciśnienie przy nagłym przyspieszaniu.


Bartek Biegun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Pany! Pacjent A4 B6 1.8t Bex, podczas gwałtownego przyspieszania przy 2800-3000 obrotów z gazem w podłodze słychać jakby DV upuszczało powietrze ?, co nie powinno mieć miejsca. Z tego co się orientuję DV powinno upuszać gdy zdejmiemy nogę z gazu. Dodam że DV jest podłączony bezpośrednio do kolektora dolotowego, zawór n249 został ominiety.

DV sprawne, n75 sprawny. 

Prosze o pomoc ?

Edytowane przez Bartek Biegun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji ;) turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Zrób logi dynamiczne, auto jest po programie?

@Łukasz13 Jeszcze nie :),  może wytłumaczyć krótko jak ogarnąć te logi. Nigdy nie robiłem, kable doszedł mi dzisiaj :)

Edytowane przez Bartek Biegun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sambo napisał:

Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji ;) turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

@sambo mi ESP się nie załącza, słychać tylko właśnie świst jakby DV upuszczało i to nie zawszę. Przeważnie przy nagłym przyśpieszeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sambo, @Łukasz13    https://vid.me/Vg8J      tutaj jest filmik, słychać dźwięk w 3 sekundzie filmiku. Chwilę trzeba zaczekać aż się załaduje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro dv jest sprawny to sprawdź szczelność bo problemów jest więcej. Spore cofanie zapłonu, turbina nie osiąga zadanego programu. 

to tak na początek.

DV-ka upuszcza bo masz spore przeładowanie w tym zakresie co piszesz. Czyli albo N75 nie daje rady albo wyżej wymieniona nieszczelnośc.

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...