tomek899 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam. Skąd może leciec ten olej? jak wkładam rękę pod tą blache jest mokro, tak samo na tej rurce pod spodem, pozniej skapuje na dół
sambo Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Może z pod napinacza Ci leci? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomek899 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 jutro jade do mechanika niech szuka....
kkamil.sline Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 czyżby z pokrywy/uszczelki zaworów ?
tomek899 Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 wlasnie uszczelke mialem wymieniana i nadal jest delikatnie mokro, zastanawiam sie nad uszczelka pod napinaczem, bo innej opcji chyba juz nie ma. Odma wyczyszczona i jakies uszczeleczki tez przy niej wymieniane
Piotr Korkosz Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Ja też miałem podobnie, wymieniłem uszczelkę pod pokrywą 3 miechy był spokój później samym rożkiem znów kapało. Czytając tematy dotyczące tego wynika, że razem z uszczelką pokrywy wypadałoby wymienić również dwie uszczelki napinacza. Olej ogólnie pokrywy na tył silnika oraz kapie rożkiem na katalizator więc na pierwszy rzut oka nie łatwo zlokalizować. Jest to częsty przypadek.
tomek899 Opublikowano 14 Marca 2017 Autor Opublikowano 14 Marca 2017 a Ty wymieniales ta uszczelke pod napinaczem ? zdejmowali Ci caly przod czy jakos od gory ?
Piotr Korkosz Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Jeszcze nie wymieniałem ale się właśnie przymierzam bo mi cieknie tyłem silnika i na katalizator leci i spalonym olejem troszkę czuć. na filmiku widać wszystko co i jak. Mam nadzieję, że jak to się wymieni to będzie suchutko. Sprawdź sobie też czy masz drożną odmę bo może po części być tego winą.
matres85 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Ja u siebie najpierw wymieniłem pod klawiaturą bo kapało na katalizator, sukces połowiczny bo mniej kapało ale jednak . Musiałem rozebrać drugi raz i wymieniłem uszczelki pod napinaczem(tak jak na filmiku), były mocno sfatygowane i teraz mam spokój . Także warto od razu wymieniać także pod napinaczem.
tomek899 Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 ile Ci zajeła wymiana uszczelki pod napinaczem ? bo jak sie pytałem mechanika to mowil ze trzeba rozebrac caly przod, chyba bede musial jechac do innego
Mateusz Wiśniewski Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) U dziewczyny w b5 1.8 adr wymienialem to jakas dobra godzinke to schodzi wiadomo trzeba ladnie wszystko wyczyścić i najlepiej miec ściągacz na allegro jakies 30 zl dawalem. Bardzo prosta sprawa tylko trzeba uwazac wtedy zeby znaczki sie pokrywaly na pokrywie i kolach zebatych. Sorki za brak znakow polskich. Edytowane 19 Marca 2017 przez Mateusz Wiśniewski
przem8 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 5 godzin temu, tomek899 napisał: ciekawe czy w BFB jest tak samo Dokładnie tak samo. Wszystko ładnie widać na filmiku powyżej
tomek899 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 z góry chyba tylko z tych dwoch uszczelek moze leciec nie? czyli z pod napinacza i z pod pokrywy. Czy jeszcze z czegos ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się