Mateusz Wiśniewski

Pasjonat
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Mateusz Wiśniewski

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Chełmno

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    363 wyświetleń profilu
    1. Mateusz Wiśniewski

      Witam. Czy ma ktoś kostki (gniazda) grzania foteli te co są w aucie lub zna nr katologowy ich? Chodzi o kostki z a6 c6.
    2. Mateusz Wiśniewski

      My lejemy motul 10w30 x-cess a do drugiej audi 1.8t motul 5w40 x-clean
    3. Mateusz Wiśniewski

      Dziś wymienilismy filtr paliwa auto chodzi dużo dłużej niż zawsze ale też gaśnie. Krokowy jest od niskich obrotach ale na wyższych też gaśnie to chyba raczej nie on? Znalazłem na forum jak spr krokowy to niby wszystko działa. Oporność na poszczególnych pinach się zgadza i wysuwa się po włączeniu zapłonu około 1-1,5cm. Czujnik położenia przepustnicy? Ale jak to sprawdzić. Dzięki że wg ktoś się odezwał w tym temacie
    4. Mateusz Wiśniewski

      Witam. Mam problem otóż auto gaśnie na wolnych obrotach. Chwile pochodzi(raz to jest minuta raz trzy raz 5 minut) i nagle gaśnie. Na wyższych obrotach tez ale dłużej auto chodzi. Auto nie traci na mocy jak się jeździ tylko ze po każdym puszczeniu gazu gaśnie. Nie przerywa nie kicha obroty nie falują. Wymieniona pompa paliwa, czujnik halla, czujnik walu, moduł zapłonu, wyczyszczona przepustnica i krokowy i dalej to samo. niestety komputer nie łączy się z silnikiem wiec nie mogę sprawdzić błędów. Mial może ktoś taki problem albo wie jak naprawić?
    5. Mateusz Wiśniewski

      Witam. Może ktoś mi pomoże a4 b5 2.6 V6 1994r. Nie można się połączyć z żadnym komputerem do sterownika samochodu poprzez gniazdo OBD. I chciałem się was zapytać jak to zrobić żeby połączyć się bezpośrednio pod główny sterownik?
    6. Mateusz Wiśniewski

      ciśnienie jest na średnio ciepłym samochodzie 1 cylinder 12 bar 2 cylinder 11,5 bar 3 cylinder 11,5 bar 4 cylinder 12 bar próba olejowa 1 cylinder 15 bar 2 cylinder 14 bar 3 cylinder 14 bar 4 cylinder 15 bar Przed remontem miałem ciśnienie na wewnętrznych (2 i 3) 11,5 bar a na zewnętrznych (3 i 4) 10 bar
    7. Mateusz Wiśniewski

      No ale widać że turbo trochę późno wstaje. Przed tym kopceniem turbo wstawalo mi przy około 2600-2700. Przed remontem miałem wypadanie zaplonow po remoncie robiłem logi to wypadanie zaplonow ustalo. Prawie Wszędzie 0.
    8. Mateusz Wiśniewski

      Błędów żadnych nie ma jak narazie. Mam LPG więc głównie na tym jeżdżę. A Pb tankuje 98 i na tym właśnie logi robiłem. Dodam że 400km temu powinienem wymienić olej a że autem nie jeżdżę bo czekam w kolejce do mechanika więc nie będę wymieniał bo może postawi diagnozę że silnik kaput?
    9. Mateusz Wiśniewski

      Witam. Znowu mam z nim problemy. Pół roku po regeneracji turbiny i wymianie głowicy na inną (tamta popękana) zaczął mi kopcic na niebiesko ale to dopiero jak się trochę nagrzeje. Byłem u mechanika to przedmuchow silnika nie stwierdził bo z bagnetu miarki oleju nic nie kopci. Ale pierścieni olejowych nie wyklucza. Diagnozę raczej postawił na turbine bo w dolocie znajduje się olej. Zrobiłem logi może czymś pomogą http://vaglogi.pl/log-115_118_4GEbE5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_XAI6qRH.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jLKCA.html
    10. Mateusz Wiśniewski

      Witam. Poszukuję tunera na forum który przerobil by program kumplowi w golfie 1999r 1.9TDI 90KM. Sterownik jaki ma to 038 906 018 bl. Też mam kilka pytań przed modyfikacja programu.
    11. Mateusz Wiśniewski

      Siemka. Odgrzeje temat. Jakie z tych amorków były by najlepsze i czy te oryginalne są naprawdę ori? http://allegro.pl/amortyzator-tyl-audi-a4-b6-prawy-lewy-8e0513033n-i5946673424.html http://allegro.pl/sachs-amort-oslony-tyl-audi-a4-b6-sedan-avant-i5500625080.html http://allegro.pl/amor-tyl-2szt-audi-a4-b6-00-04-monroe-reflex-odb-i7038249249.html
    12. Mateusz Wiśniewski

      ok nie ma problemu wracam z wczasów to się biorę za niego bo trochę roboty przy nim będę miał.
    13. Mateusz Wiśniewski

      ok dzięki
    14. Mateusz Wiśniewski

      Witam czy ta akcja serwisowa z tymi cewkami jeszcze trwa? Mógłby mi ktoś sprawdzić czy moje cewki się kwalifikują do tej akcji?
    15. Mateusz Wiśniewski

      Logi robiłem na benzynie 95 Orlen. A jeżdżę ma LPG Orlen. Jak tankuje na ciulowej stacji to pali check od sond a jak na Orlen tankuje to nie pokazuje czeka. Błędu z wypadaniem zapłonu nie mam. Ok sprawdzę te grupy 015 i 016. PawelEn napewno się do cb odezwę. Ogarniasz logi turbiny itd? Programy? Bo mam program wgrany ale kolega z forum stwierdził że jest źle napisany prawdopodobnie bo mam inne kłopoty z autem. A do niego mam trochę daleko by jechać żeby ogarnął.