Skocz do zawartości

Mateusz Wiśniewski

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz Wiśniewski

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Chełmno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

634 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mateusz Wiśniewski

0

Reputacja

  1. Mechanik stwierdził że polata dziś byłem u innego i mówił żeby zmierzyć suwmiarka krzywki. Bo też stawia na wałek a jak nie to wtedy sterownik do wymiany. Teraz podczas przygazowki nic się nie zmienia nawet.
  2. Witam. A4 b6 AVJ Problem polega na tym ze czasami rano ma ciezko odpalic trzeba dosyc dlugo krecic ale zawsze jest tak ze na zimnym silniku nie rowno chodzi (co jakis czas10-15sekund) zabuja silnikiem. Jakos w kwietniu wymienione szklanki, panewki na walku,(walek zostal stary), nowe pierscienie,uszczelniacze na pompkach i zaworach. (bylo pufanie do filtra a teraz nie ma) http://vaglogi.pl/log-004_ecpXj.html http://vaglogi.pl/log-013_FPf3O.html http://vaglogi.pl/log-023_935799c.html (trzeba zjechac w dol) http://vaglogi.pl/log-013_MVNx4fs.html (jak robilem przygazowki) dodam ze zmienilem pompowtrysk 3 z 4 i w korektach co na tych cylindrach nic sie nie zmienilo. pompowtryski ustawione na 200stopni. bo jedni pisza ze 180 jedni 200 inni 220 to tak posrodku PS: sorki za brak polskich znakow ale klawiature mam uszkodzona i ALT nie dziala.
  3. Witam. Czy ma ktoś kostki (gniazda) grzania foteli te co są w aucie lub zna nr katologowy ich? Chodzi o kostki z a6 c6.
  4. My lejemy motul 10w30 x-cess a do drugiej audi 1.8t motul 5w40 x-clean
  5. Dziś wymienilismy filtr paliwa auto chodzi dużo dłużej niż zawsze ale też gaśnie. Krokowy jest od niskich obrotach ale na wyższych też gaśnie to chyba raczej nie on? Znalazłem na forum jak spr krokowy to niby wszystko działa. Oporność na poszczególnych pinach się zgadza i wysuwa się po włączeniu zapłonu około 1-1,5cm. Czujnik położenia przepustnicy? Ale jak to sprawdzić. Dzięki że wg ktoś się odezwał w tym temacie
  6. Witam. Mam problem otóż auto gaśnie na wolnych obrotach. Chwile pochodzi(raz to jest minuta raz trzy raz 5 minut) i nagle gaśnie. Na wyższych obrotach tez ale dłużej auto chodzi. Auto nie traci na mocy jak się jeździ tylko ze po każdym puszczeniu gazu gaśnie. Nie przerywa nie kicha obroty nie falują. Wymieniona pompa paliwa, czujnik halla, czujnik walu, moduł zapłonu, wyczyszczona przepustnica i krokowy i dalej to samo. niestety komputer nie łączy się z silnikiem wiec nie mogę sprawdzić błędów. Mial może ktoś taki problem albo wie jak naprawić?
  7. Witam. Może ktoś mi pomoże a4 b5 2.6 V6 1994r. Nie można się połączyć z żadnym komputerem do sterownika samochodu poprzez gniazdo OBD. I chciałem się was zapytać jak to zrobić żeby połączyć się bezpośrednio pod główny sterownik?
  8. ciśnienie jest na średnio ciepłym samochodzie 1 cylinder 12 bar 2 cylinder 11,5 bar 3 cylinder 11,5 bar 4 cylinder 12 bar próba olejowa 1 cylinder 15 bar 2 cylinder 14 bar 3 cylinder 14 bar 4 cylinder 15 bar Przed remontem miałem ciśnienie na wewnętrznych (2 i 3) 11,5 bar a na zewnętrznych (3 i 4) 10 bar
  9. No ale widać że turbo trochę późno wstaje. Przed tym kopceniem turbo wstawalo mi przy około 2600-2700. Przed remontem miałem wypadanie zaplonow po remoncie robiłem logi to wypadanie zaplonow ustalo. Prawie Wszędzie 0.
  10. Błędów żadnych nie ma jak narazie. Mam LPG więc głównie na tym jeżdżę. A Pb tankuje 98 i na tym właśnie logi robiłem. Dodam że 400km temu powinienem wymienić olej a że autem nie jeżdżę bo czekam w kolejce do mechanika więc nie będę wymieniał bo może postawi diagnozę że silnik kaput?
  11. Mateusz Wiśniewski

    Kłopoty z BEX

    Witam. Znowu mam z nim problemy. Pół roku po regeneracji turbiny i wymianie głowicy na inną (tamta popękana) zaczął mi kopcic na niebiesko ale to dopiero jak się trochę nagrzeje. Byłem u mechanika to przedmuchow silnika nie stwierdził bo z bagnetu miarki oleju nic nie kopci. Ale pierścieni olejowych nie wyklucza. Diagnozę raczej postawił na turbine bo w dolocie znajduje się olej. Zrobiłem logi może czymś pomogą http://vaglogi.pl/log-115_118_4GEbE5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_XAI6qRH.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jLKCA.html
  12. Witam. Poszukuję tunera na forum który przerobil by program kumplowi w golfie 1999r 1.9TDI 90KM. Sterownik jaki ma to 038 906 018 bl. Też mam kilka pytań przed modyfikacja programu.
  13. Siemka. Odgrzeje temat. Jakie z tych amorków były by najlepsze i czy te oryginalne są naprawdę ori? http://allegro.pl/amortyzator-tyl-audi-a4-b6-prawy-lewy-8e0513033n-i5946673424.html http://allegro.pl/sachs-amort-oslony-tyl-audi-a4-b6-sedan-avant-i5500625080.html http://allegro.pl/amor-tyl-2szt-audi-a4-b6-00-04-monroe-reflex-odb-i7038249249.html
  14. ok nie ma problemu wracam z wczasów to się biorę za niego bo trochę roboty przy nim będę miał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...