Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelki pod napinaczem - ile


tomek899

Rekomendowane odpowiedzi

Ile płaciliscie za wymiane uszczelki pod napinaczem?

Jak można sprawdzić czy to jest uszkodzone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt w granicach 150-200zł. Jak poznać? Po prostu leje się spod niego. Umyć dokładnie zaolejone miejsce i obserwować czy to spod uszczelki dekla czy jednak spod napinacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi powiedzieli ok 600 zł bo mowili ze trzeba caly przod sciagac, walki rozpinac itd, a mowili ze tak nie zobacza czy z niego cieknie. w ktorym miejscu to sprawdzic, mozesz fotke zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany uszczelki czy tez samego napinacza wystarczy wyjac tylko walek ssacy i nie trzeba nic wiecej demontowac. Przy wymianie lancuszka mozna robic jak piszesz ale jak ogarniety mechanik i ma checi to zrobi bez rozbierania przodu i calego rozrzadu. W moim przypadku tak mialem robione. Na necie jest pare filmikow to popatrz jak to ludzie robia. Nie mam jak fotek zrobic poki co

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam nie ma za bardzo dojscia zeby zobaczyc czy kapie spod uszczelki napinacza? od góry mozna zobaczyć ?

robił to może ktoś ? ile płaciliscie za robote? wyjmowali cały przod ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze raz. Robiłem to w A4 b6 i za wymianę napinacza z łańcuszkiem płaciłem coś w granicach 200zł. Proszę tu masz filmik poglądowy :) 

Jakie masz objawy, że czepiłeś się tej uszczelki pod napinaczem? Najczęściej w tych silnikach to cieknie spod uszczelki dekla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona uszczelka pod klawiatura, ale jak wkladam reke z tylu silnika to jest delikatnie mokro.

Pytałem się jeszcze raz bo mi powiedzieli ok 600 zł, może ktos jeszcze wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej chcą Cię naciągnąć :P . Może być, że spod napinacza. Chyba, że pozostały resztki oliwy sprzed wymiany uszczelki? Wytrzeć i obserwować rozwój sytuacji.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, jak pisał kolega powyżej. Sprawdzić można łatwo czy leci spod napinacza, wystarczy jedynie odkręcić kolanko od odmy co idzie do pokrywy głowicy, mniej więcej pod wtyczką od napinacza łańcucha rozrządu widać półksiężyc pod napinaczem, często stamtąd kapie(lusterkiem można tam zajrzeć). Ja u siebie sam wymieniałem, roboty na jakieś 3h spokojnie, potrzebny jedynie klucz do ściśnięcia napinacza rozrządu, wymiana jak na filmiku powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy przy wymianie samych uszczelek potrzebny jest ten klucz do ściskania napinacza ?? Czy wystarczy odkręcić wałek i go unieść, a następnie jak się włoży to chyba łańcuch nie powinien się przestawić ?? Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakim momentem dokręcać wałek, oraz jak wymienić uszczelkę na wałku od przodu samochodu, jaki ona ma numer. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...