karaluch8 4 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Siemka. Podpowiedzcie, co może być przyczyną falującego doładowania? Powiem tak, geometria chodzi bez zacięcia, n75 podmieniany, wszystkie wężyki nowe. Sytuacja jest tego typu, wszystko git jeździ, żadnych trybów awaryjnych - ale. Zawsze musi być to ale, dlaczego robiąc logi, zawsze jest sytuacja tego typu, że dobija cisnienie do np. 2,4mbar, i gwałtownie zbija do 1,7. Ale auto jedzie. Więc dlaczego geometria w pore nie zareaguje żeby ładnie utrzymać zadane ciśnienie? Problem może leżeć w źle wyregulowanej sztandze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Wydaje mi sie ze musisz zmienic to turbo bo cie wykonczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Mozgu napisał: Wydaje mi sie ze musisz zmienic to turbo bo cie wykonczy A już mnie to nawet nie męczy, tylko bawi A po za tym, zaworek n75 dostał oleju do pełna, i o dziwo nawet idzie W ten przebieg nie chce mi się wierzyć. Ale chociaż wsiadam, jade i zawsze dojeźdza . To ją jedynie trzyma przy życiu u mnie. Jakby gdzieś w trasie staneła, od razu do żyda za bezcen. Edytowane 6 Marca 2017 przez karaluch8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga 52 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Wymień gruchę turbiny na z AWX-A,tylko dokładnie ustaw jej długość ,trochę gimnastyki jest ale dasz rade bez wyciągania turbiny,miałem identyczne objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A jaka długośc jest oryginalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helga 52 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Musisz zmierzyć po wyciągnięciu,na dole jest zawleczka i dwie nakrętki m6(od spodu gruchy) i wtedy pomierz jak całość wyciągniesz-tylko nie rozkręcaj jej przed wyciągnięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 1 godzinę temu, Helga napisał: Musisz zmierzyć po wyciągnięciu,na dole jest zawleczka i dwie nakrętki m6(od spodu gruchy) i wtedy pomierz jak całość wyciągniesz-tylko nie rozkręcaj jej przed wyciągnięciem. A idź pan... nie powiem gdzie. Gdyby ktoś tam łap nie wkładał, to bym nie pytał ile ma oryginalnie. Po za tym, wydłużyłem swoją minimalnie, metodą prób i błędów. I jak na razie nie ma przeładowania. I jedzie w miare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się