akrystian Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) 'Witam' Mam problem ze swoim 2.0 ALT. Samochód zaczął terkotać klasycznie (diagnoza mechanika wariator) no to został rozebrany oraz zregenerowany sprawdzony wszystko" niby" sprawne Zawór też został sprawdzony, według firmy która regenerowała wariator zawór 100% sprawny. Po złożeniu pojawił się inny dziwny dźwięk z tej samej okolicy. Dodam iż łańcuch, olej też został zmieniony. Ćiśnienie oleju sprawdzone 4 bary. Dodam że po odpieciu wtyczki od zaworu dźwięk silnika jest wzorowy więc wykluczam jakikolwiek napinacz czy łańcuch. Edytowane 8 Marca 2017 przez akrystian
xsebo1 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Co za firma regenerowała wariator? Ile skasowali? Poza wytarciem metalu ma on hamulec jaki trzeba sprawdzićWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
akrystian Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 mehenker.com 650 brutto. hamulec nowy pierścienie na zaworze również. tuleja miała wyrobiene rowki. dziwi mnie całkiem inny dźwięk klekotu.
xsebo1 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Drogo, 450 u benego byś zapłacił.Terkocze cały czas? Od pierwszego zapłonu, po rozgrzaniu? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
akrystian Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) na zimnym nic się nie tlucze. terkot jest całkiem inny niż był wczesniej. tak obecnie się tłucze . po odpięciu wtyczki od zaworu cisnienia cisza i spokoj. również po odpieciu wtyczki czujnika pozycji wału rozrządu cisza. Stawiam wadliwy zawór . nie podaje oleju do wariatora ?? numer zaworu 06B 103 741 C. dostępnośc 1 na allegro za 400PLN http://allegro.pl/a4-b6-superb-i-2-0-130km-nastawnik-faz-06b103741c-i6663605572.html Dodam że dziś rano wywaiło mi bład 17939 -Sterowanie kątami fazowymi wału rozrządu ; przerwa w obwodzie - nieciągły lecz skasowałem błąd przejechałęm 5 km autem i juz go nie wywaliło Edytowane 9 Marca 2017 przez akrystian
xsebo1 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 To nie jest zawór a nastawnik zmiennych faz rozrządu. Błąd wywaliło bo odpinałeś wtyczkę. Trudno powiedzieć co jest nie tak, nastawnik współpracuje z wariatorem, łańcuch z napinaczem. Najczęściej nastawnik ulega uszkodzeniu podczas demontażu. Siedzi mocno w wyrobionych bruzdach w wariatorze i czasem trzeba wiele siły użyć. Może być też niewłaściwie zregenerowany wariator, lub mechanik np ukrecił śrubę. Rozebrać i poddać weryfikacji Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
akrystian Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 nastawnik sprawdzany na stole w firmie która regenerowałą wariator . Firma twierdzi ze wszystko sprawne 100%. niewiem gdzie i co teraz szukac
xsebo1 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Ciśnienie oleju pisałeś że sprawdzales 4 bary, ale ciśnienie to sprawdza się od zimnego - ok4 bar do rozgrzania z manometrem w ręku - ok 1 bar. Na zimnym problemu nie ma. Widziałeś ten ich regenerowany wariator? Powinien wyglądać tak Wystarczy że otwory będą większe lub jeden więcej i Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się