Daviidooff Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Mam pytanie, czy ta nieszczelność może powodować falowanie obrotów? Po naciśnięciu sprzęgła jak obroty spadną, to przez chwilę falują, po czym sie stabilizuje. Pozdrawiam. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Dajmon Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 No pewnie. Masz dziurę, że palce wejdą. Tą dziurą wpływa lewe powietrze do silnika. "Lewe" bo nie zmierzone przez przepływomierz. ECU silnika odczytuje informacje z przepływomierza o ilości zaciąganego powietrza przez silnik i steruje zapłonem. Zatem falowanie wynika w Twoim przypadku z tej dziury. Podobnie, sytuacja może mieć miejsce w przypadku gdy wyciągniesz bagnet. Silnik będzie wówczas zaciągał powietrze "lewe" przez rurkę bagnetu. Wymień rurę na nową lub używaną całą.
Daviidooff Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Serdecznie dziękuję za pomoc. Da się kupić te rurkę osobno, czy trzeba kupować razem z tym dużym plastikiem? Jeżeli tak to gdzie? Pozdrawiam. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Miałem identyczny problem dzisiaj. Ja nałożyłem przewód gumowy i ścisnąłem opaskami. Jak na razie działa. [emoji2] Wysłano przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Da się kupić 06B129627AB tylko kilka stówek trzeba położyć Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się