thogal Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Mam pytanie ktoś przekaźnik do pompki paliwa żeby odłączała ją jak silnik pracuje na gazie??? Prawdopodobnie leja mi wtryski jak jeżdżę na gazie bo duże zużycie benzyny mam. Kiedyś w fordzie miałem taką samą sytuacje i zamontowałem przekaźnik pod wyłącznik bezwładnościowy co odłączał pompkę podczas uderzenia ale takiego czegoś a audi zapewne nie ma. Kolejna sprawa tutaj jest sekwencja na stag4 czyli nie przełącza od razu wszystkich cylindrów tylko jest opóźnienie. Robił ktoś takie coś ????
koloboro Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 z tego co mi wiadomo to zasilanie wtryskow powinne być przeplecione przez centralke gazu. i to ona powinna wtryski odcinac.
thogal Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 to zgadza się tylko jak pompka pracuje czyli jakieś ciśnienie tworzy a wtryski paliwa przepuszczają paliwo nawet jak nie pracują wtedy jest zużycie paliwa miałem taką sytuację w fordzie na zwykłym gazie. Montaż przekażnika odłaczającego pomke paliwa w momencie przełączenia na gaz rozwiązał problem. Tam była prosta sprawa bo na gaz przełączały się wszystkie cylindry a w sekwencji jest opóżnienie
Adrian1727 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) 13 minut temu, thogal napisał: to zgadza się tylko jak pompka pracuje czyli jakieś ciśnienie tworzy a wtryski paliwa przepuszczają paliwo nawet jak nie pracują wtedy jest zużycie paliwa miałem taką sytuację w fordzie na zwykłym gazie. Montaż przekażnika odłaczającego pomke paliwa w momencie przełączenia na gaz rozwiązał problem. Tam była prosta sprawa bo na gaz przełączały się wszystkie cylindry a w sekwencji jest opóżnienie Jest taki wyłącznik pompki na czas pracy na lpg. Widziałem coś takiego na allegro wpisz na pewno znajdziesz, ewentualnie możesz zrobić wyłącznik pompki paliwa i ukryć go gdzieś, że na czas jazdy na lpg wyłączysz pompke, tylko wtedy jest problem z pilnowaniem stanu lpg, gdyż w razie wyprzedzania skończy się gaz albo sekwencja raptownie zmieni zdanie i przerzuci na pb a tu pompka wyłączona to wtedy lipa. Interesowałem się tym tematem ostatnio ale ostatecznie zrezygnowałem ale jak kolega ma taki problem to najlepiej poszukać na allegro taki przełącznik automatyczny Akurat znalazłem przykładowy wyłącznik link : http://allegro.pl/polski-automatyczny-wylacznik-pompy-paliwa-do-lpg-i6730736027.html Edytowane 9 Marca 2017 przez Adrian1727
thogal Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 Automatyczny jest lepszy nie trzeba pilnować i nie ma problemu jak gaz sie skończy. Właśnie o coś takiego mi chodziło żeby był z opóźnieniem kilku sekund. Kiedyś przekaźnik kupowałem bezpiecznik montowałem i ok było. Jak go się wpina ?pod bezpiecznik od pompki i pod stacyjkę od gazu?
Adrian1727 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 45 minut temu, thogal napisał: Automatyczny jest lepszy nie trzeba pilnować i nie ma problemu jak gaz sie skończy. Właśnie o coś takiego mi chodziło żeby był z opóźnieniem kilku sekund. Kiedyś przekaźnik kupowałem bezpiecznik montowałem i ok było. Jak go się wpina ?pod bezpiecznik od pompki i pod stacyjkę od gazu? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie kupiłem go jeszcze i nie wiem jak to wygląda ale zapewne będzie dodana instrukcja w komplecie, gdzieś na stronie sklepu lub w wyszukiwarce. To tylko parę kabelków myślę że bez problemu kolega sobie poradzi z montażem;)
thogal Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 Tak z ciekawości spytałem się. Podłączyć nie będzie problemu instrukcja dołączona. Jedna sprawa mnie ciekawi może sprzedawca odpowie jak ten problem rozwiązać a mianowicie sytuacja gdy gaz wspomagany jest dotryskiem paliwa. Sytuacja taka jest przy większych prędkościach to może po prostu wyłącznik tego urządzenia zamontować. Dotrysk paliwa chyba powyżej 160km/h to sporadycznie będzie używany rzadziej niż od święta
Magik123 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Dotrysk PB stosowany jest tam gdzie wymaga tego sytuacja, np kiedy instalacja nie wyrabia przy wyższych obrotach i robi się ubogo, Audi tego nie potrzebuje chyba że masz ze 250KM na jednym słabym reduktorze, wtedy możliwe, wtedy daje sie dotryski, jest to opcja dostępna w sterowniku LPG, można ją włączyć lub wyłączyć. Lejące wtryski dało by się prosto sprawdzić, VAG i sprawdzenie co pokazuje sonda, jeśli leją PB to mieszanka będzie bogata, w co wątpie. Ubywa Ci paliwa bo w AUDI wskaźnik jest sterowany nie tylko pływakiem a również przez sterownik który ustawia go w zalezności od przejechanego dystansu i spalonego paliwa. Zresztą jak by Ci lały wtryski to i wolne obroty by się pochrzaniły i czuć było by po silniku że nie pracuje równo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się