marcin30a Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Witam. Zmieniłem autko na audi a4 b7 2.0 Alt, wymieniłem rozrząd z pompą i paskiem oraz pasek wielorowkowy. Po wymianie auto zaczęło syczeć przy zwiększaniu obrotów od ok 2000 i więcej. Odpala jest cicho. Przed wymianą auto jeździło 70000km na napinacz, rolka NTN, pasek DAYCO, pompa nie wiem jaka firma z łopatkami metalowymi oraz pasek wielorowkowy DAYCO , a teraz było założone napinacz i rolka taka sama NTN oraz pasek Dayco, pompa SIL z plastikowymi łopatkomi oraz pasek wielorowkowy continental. Czy ktoś może mi doradzić o co chodzi? bo robi się to denerwujące Wszystkie koła pasowe są proste i chodzą równiutko. auto odpala jest bardzo cicho . *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy. - temat przeniesiony Proszę uzupełnić profil.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się