Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzecia przepływka i nadal błąd 16486 signal too low


mr-honest

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Juz brakuje mi nerwów do mojej b5 1.6 ANA. Auto kupiłem we wrześniu ubiegłego roku ze sprawdzonym przebiegiem 243 tys. Po raz trzeci po wymianie uzywanej przepływki pokazuje mi błąd 16486 signal too low. Spadku mocy nie zauwazylem. Pali w normie. Teraz na krotkich odcinkach 10.5 l lpg. 

Do tego pokazuje mi błąd 16685 cylinder 1 misfire detected p 0301. Problemów z odpalaniem nie mam. Może ze 2 razy zdarzyło się że po odpaleniu chodzil nierowno na obrotach przez chwile albo po ponownym odpaleniu było już ok. 

Ogólnie to nie zauwazylem problemów w czasie jazdy. 

Olać to i sie nie przejmować? raczej mało prawdopodobne żeby 3 przeplywomierze po zrobieniu kilkuset kilometrów były uszkodzone... 

Zawartość dodana 7 minutes later

Dodam że ma końcu każdego bledu pisze intermittent a więc ze jest to błąd sporadyczny. Zignorować je? 

Zawartość dodana 20 minutes later

 

Edytowane przez mr-honest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kitu to forum, niepomocni ludzie. Kaszana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zamknąć w cholerę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do kitu tylko jeśli nikt nie wie co to może być to nie będzie strzelał błędnie. Tu są ludzie którzy wiedzą to pomogą a jeśli nie wiedzą to nie pomogą a nie wróżbici, kto się nie zna to się nie wypowiada, proste. Sam czytam już po raz 3 ten temat i próbuję coś (wymyślić) żeby doradzić. Jak na razie to tak błędy to:

16685 - wypadanie zapłonu cylinder 1

16486 - przepływomierz powietrza, niskie napięcie wyjścia.

Co do wypadania zapłonu, jeśli czujesz że na biegu jałowym autem lekko telepnie do czasu do czasu czyli coś jest na rzeczy, nic nie jest bez przyczyny. W nocy odpal auto i (spryskaj) rozproszoną wodą z butelki (dozownik z butelki do mycia szyb), spryskaj kable zapłonowe w czasie pracy silnika oczywiście i sprawdź czy nie masz świecącej (choinki), czy kable mają przebicie inaczej mówiąc

Co do przepływomierza, co możesz zrobić, po pierwsze podczep pod komputer program VCDS i zrób logi, sprawdź odczyty przepływomierza czy są poprawne, po drugie przepływomierze które kupiłeś (3) są nowe czy używane?? po trzecie sprawdź napięcie na wtyczce przepływomierza.

Odnośnie całego tematu, jest tak, jeśli auto pali normalnie, nie masz problemów z odpalaniem, spalanie w normie, nie szarpie, nie kaszle, nic niepokojącego się nie dzieje to jest okej i możesz to zignorować. Jeśli chcesz się pobawić z tymi błędami to wyżej napisałem mniej więcej co możesz zrobić żeby się tych błędów pozbyć. Pozdrawiam

Edytowane przez Adrian1727
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...