marbol Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam kolegów, wymieniałem wczoraj wszystkie świece i w trzech lewych cylindrach owe świeczki były zalane olejem, stwierdziłem że olej leci z czujnika przy turbinie, ale jakim cudem zalał świece? i pytanie do Was co to za czujnik? za co odpowiada? i jeśli to by nie stanowiło dla kogoś problemu to proszę jeszcze o numer z etki. bym zapomniał chodzi o ten zaznaczony żółtym kółkiem, natomiast tego z prawej strony w moim silniku niema i przy okazji jest on konieczny? pozdrawiam
kudalty66 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 ogolnie duzego problemu nie powinno byc, ale pytanko czy ten olej leci czy z pod czujnika czy z czujnika???, jezeli ze srodka to czujnik do wymiany, a moze to cieknie zupelnie z innego miejsca???? sprawdz dokladnie jak teraz chwilke posmigasz zajrzyj od nowa??? ogolnie sie przyjelo ze 2.5 v6 do najszczelniejszych nie naleza, ja nawet zakladalem nowe uszczelki po dekle zaworowe itd a i tak jakies male ilosci oleju sie tam zauwaza,. pozdrawiam
marbol Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Sprawdzałem i kapie z samego czujnika ze środka gdzie przewód. Ogólnie silniczek jest perfekcja. Od 6-ciu miesięcy kiedy został wymieniony kompletny rozrząd, odma nowego typu, wszystkie napinacze, paski, uszczelki itp. zdjęte były nawet kolektory ssące i czyszczone, od tego czasu ani śladu mokrego silnika. Nie wpadłem tylko na pomysł, żeby za jednym razem sprawdzić wałki rozrządu, oświeciło mnie dopiero po przeczytaniu jakiegoś postu na ten temat. Jest to mój pierwszy 2.5 dotąd były 1.9, ale martwi mnie bardziej olej w gniazdach świec żarowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się