matiB6 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam mam problem, a mianowicie wymienilem wczoraj wariator na regenerowany bo auto szarpalo przy 2000-3000 obrotów i wyskakiwaly kontrolki epc, esp i czasami nie reagowało na naciśnięcie pedalu gazu po ponownym odpaleniu było git wszystko. Po odebraniu samochodu od mechanika było ok ale tylko przez około 100 km teraz znów jest to samo! Co się mogło stać ? Mechanik coś spier.. czy wariator zepsuty ? Aa jeszcze jedno te objawy pasują do wariatora?
radekjez Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Raczej na moje myślenie nie jest to wariator i wydaje mi się że wariator nie z tym nic wspólnego nawet z kontrolkami kolego utopiles pewnie parę stawek ale jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawiWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
matiB6 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 No tak błąd jest taki: przestawienie wałka rozrządu ( czujnik wymieniony wiec to nie jego wina, rozrzad ustawiony dobrze ). To co to może być ? Co pasuje do tych objawów nie mam już siły do tego silnika ciągle cos.. Zawartość dodana 21 minutes later radekjez a co to może być ?
radekjez Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Może źle wałek ustawiony nie na znakach i lancuchWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się