Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie jak przyspieszam od 30-70 km /h


adam3469

Rekomendowane odpowiedzi

2.0TDI 140 KM 2007 r automat.Po zakupie samochodu wszystko było ok. wycięty dpf przebieg 166 000??? Wiem ,że silnik się przytarł po uszkodzeniu modułu smarowania. Wymieniłem wałek rozrządu,panewki,popychacze zaworów,zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy,simmeringi,uszczelka pompy vacum,usuniete wycieki, olej pasek,olej w skrzyni .  PANOWIE wracam z pracy po miesiącu wsiadam i przez pierwsze parę dni nic się nie dzieje.

Jak pojeżdże trochę, czuje że coś nie gra,a potem znowu jest ok .Włanczam się do ruchu na obwodnicy,daje gazu a on szarpie raz,drugi ,trzeci nogę z gazu ,znowu gaz i jest ok.Wyczułem już samochód i wiem kiedy zacznie szarpać bo wydaje mi się że turbina głośniej pracuje i też raz dymi na czarno, raz nie dymi.

Nie szarpie powyżej 70 km/h.Szarpanie to metaliczny dźwięk wydobywający się w okolicach silnika.Jeżdze z tym od ponad pół roku.Dużo czytałem o szarpaniu w internecie.Na 100%nie mogę stwierdzić co jest przyczyną.

Komputer nic nie wykazuje mało tego po odłączeniu komputera nic się nie dzieje z szarpaniem przez pare dni.

Raz komputer pokazał ze jeden pompowtryskiwacz leje na wolnych obrotach i diagnoza była ze jak leje to szarpie silnikiem i dwumas to wyłapuje i z tąd ten metaliczny dźwięk i szarpanie.

Na 10 podłączen pod komputer raz pokazał ten pompowtryskiwacz.

Przez to  nie mam radości ze startu na skrzyżowaniu bo nie wiem czy mi nie szarpnie i wtedy noga z gazu i po ptakach

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich.

Adam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dwu - trzy krotne szarpnięcia występują tylko podczas delikatnego przyspieszania i głownie na niskich biegach, to temat jak to ogarnąć masz tutaj :

Nie żałuj czasu, spokojnie cały przeczytaj, jak objawy się będą pokrywały z Twoimi to rozwiązanie masz podane na widelcu :P:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest co czytać .Powalcze z tym EGR.Dobrze ,że czekałem z decyzją co wymieniać.U mechaniorów- diagnozy były wymiana dwumasu,turbiny i pompki najlepiej wszystkie.I tak przez to szarpanie remont silnika zrobiłem.Dobrze że była kasa.NO i po remoncie żal sprzedać.Wielkaq radość z jazdy automatem na skrzyżowaniu jak skuterem.Zielone gaz i 120 km/h

Dzieki wielkie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt że z tego co sobie przypominam, to za dużo multitroników tym sposobem nie uzdrowiliśmy :)

Ale wynika to raczej ze statystyki, ( jest ich dużo mniej niż manuali ), tym bardziej ciekawy jestem czy u Ciebie o tą usterkę chodzi i jakie będą ewentualne efekty zamontowania kryzy :hi:

Nawet przy pewnych obiekcjach podczas porównania objawów warto spróbować, koszt całego przedsięwzięcia jest pomijalny, a efekt w zdecydowanej większości przypadków jest powalający :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dam znać.Mam urlop w maju i sierpniu i fajnego mechanika.Gosć na emeryturze naprawia w garażu głównie taxi.Jeszcze raz dziękuję.Dodam jeszcze że po miescie jeżdże przepisowo.Ale jak jestem pierwszy na światłach to nie mogę się powstrzymać.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos sie ruszylo u Ciebie ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...