baran52 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Witam wszystkich, jet to mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. Problem polega na tym: - w zimne wilgotne dni auto odpala od strzała - ciepły odpala za 2 lub 3 razem. Po odpaleniu nie ma zadnych problemów, czasami na lpg obroty falują ale to rzadko. Wymieniłem czujnik temperatury (oba), świece, kopułkę palec przewody, jeździłem tylko na benzynie ale dalej problem nie ustaje. Jedyny powtarzający się błąd to czujnik stukowy przekroczony zakres regulacji. Po odłączeniu przepływki auto jeździ gorzej. Czy ktoś ma jakieś pomysły co moze powodować problem, szukałem na innych tematach ale nie znalazłem rozwiązania. Edytowane 21 Marca 2017 przez baran52
lasi1603 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Witam, Udało się coś wymyślić bo ja mam podobne objawy w swoim.
baran52 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Problem z ciężkim odpalaniem rozwiązany, winnym okazał się regulator ciśnienia paliwa. Puszczał paliwo przez wężyk podciśnienia i go po prostu zalewało. Po wymianie pali od strzała. Koszt trochę duży bo 147zł za regulator, wymiana trwała do 5 min ale satysfakcja bezcenna. Innym co mają podobny problem radzę sprawdzić czy w wężyku podciśnienia regulatora ciśnienia nie ma paliwa. Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez baran52 rozwiązanie problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się