Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Temat jak w tytule, wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy (na aucie) i bez kompresora - na zasadzie każdy tłok w GMP, opieranie zaworów na tłoku, ściskanie sprężyny przyrządem, penseta do zdjęcia stożków, wymiana uszczelniaczy podważenie i złożenie z powrotem. Czy w 1,8T (AVJ) jest to wykonalne bez kompresora  (jak na poniższym filmie)? Mam na myśli to czy po ustawieniu tłoka w GMP przestrzeń między tłokiem a zaworami będzie na tyle mała, że zawór się oprze o tłok i nie schowa się "za bardzo w gnieździe? Dodam, iż zamierzam to zrobić sam, przy okazji wymienię szklanki, czas nie ma znaczenia bo to będzie czysta przyjemność, a zamierzam to zrobić coś na zasadzie jak w poniższym filmie: 

Jeśli jest to wykonalne to o czym pamiętać? Odkręcanie pokryw łożysk wałków w odpowiedniej kolejności to wiem. Jeśli są jeszcze jakieś niuanse to podzielcie się :) No i temat rzeka z popychaczami, wyciskać olej czy nie....

Edytowane przez ew89cia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...