Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A4 B7 1.8 T ROZRZĄD ŁANCUCH CZY PASEK.


Smoli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Planuje takową audi kupić. Mam pytanie dla Specjalistów od Audi :) Bo piszą mi że w niektórych jest łańcuch a w niektórych pasek. O co tu chodzi w jakich wersjach jest co? I jak poznać to po silniku. POZDRAWIAM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd masz normalnie na pasku, a łańcuch z napinaczem masz z tyłu głowicy, który spina wałki. Takie rozwiązanie jest m.in w zwykłym 1.8, 1.8t (b6,b7) i 2.4. Napinacz z łańcuszkiem zaczyna niedomagać zazwyczaj powyżej 200 tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyżej napisał. Rozrząd jest na pasku który napędza tylko jeden wałek rozrządu w głowicy. Łańcuszkiem są spięte oba wałki w głowicy z tyłu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Smoli napisał:

Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos?

tak, np masz taki dzwięk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki:) A to na zimnym czy ciepłym?:) Ale jezeli nie hałasuje to powinno wytrzymac jakis czas ale nie ma pewnosci nigdy:) Pewnie jakiś dobry olej i wysoki stan. Ciekawi mnie czy auto sie nadaje na dłuższe trasy z tym łancuchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Smoli napisał:

Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos?

Wywala błąd napinacza, dłuższe chrobotanie łańcuszka po odpaleniu na zimnym silniku, wszelkie hałasy dochodzące z napinacza przy schodzeniu lub w pewnym zakresie obrotów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Smoli napisał:

Dzieki:) A to na zimnym czy ciepłym?:) Ale jezeli nie hałasuje to powinno wytrzymac jakis czas ale nie ma pewnosci nigdy:) Pewnie jakiś dobry olej i wysoki stan. Ciekawi mnie czy auto sie nadaje na dłuższe trasy z tym łancuchem.

Silnik jest bardzo trwałą konstrukcją, a większośc dolegliwości spowodowana jest zaniedbaniami użytkowników oraz wymian oleju w trybie LL. Jest to wdzięczny motor podatny na modyfikacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...