daroo74 Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady. Zawartość dodana 25 minutes later Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiem
Kshyhu87 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Witajcie, od pewnego czasu mam następujący problem. Jak wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam w pierwszą pozycję to muszę "trafić". Praktycznie za każdym razem kontrolki na liczniku są jakby "przymrużone" i po pewnym czasie zaczynają szaleć. Wyświetlają się wszystkie po kolei. Włącznie z komunikatami na "FIS". Oczywiście nie ma możliwości uruchomienia silnika w tym momencie. Muszę kilka razy "pomieszać" kluczykiem w stacyjce aż zaskoczy i kontrolki świecą się "jaśniej" bez dziwnych komunikatów i oczywiście wówczas mogę uruchomić silnik. Po podpięciu pod VAG żadnych informacji. Oświetlenie wnętrza, centralny zamek, opuszczanie i domykanie szyb bez problemów. Chciałem ostatnio aktywować automatyczne ryglowanie drzwi, niestety na każdym kanale pojawiał się "ERROR". Bardzo proszę o sugestie i porady. Zawartość dodana 25 minutes later Chyba, że to problem z samymi zegarami (immo), bo nie mogę się połączyć ze sterownikiemPoradziles sobie jakoś?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
daroo74 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku.
Kshyhu87 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Wszystko wskazuje na to, że winowajcą był akumulator. Po jego wymianie wszystko w porządku. U mnie w chlodniejsze dni po przekreceniu zaplonu mrugaja kontrolki w liczniku i cyka jakiś przekaźnik. Nie idzie odpalić dopiero po kilku probach odpala od razu. Aku wymieniony i nic to nie dało Filmik;
daroo74 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 U mnie to wyglądało inaczej, kontrolki były "przygaszone" i w takim stanie nie dało się uruchomić silnika. Dopiero jak pomieszałem kluczykiem i kontrolki świeciły się normalnie mogłem uruchomić silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się