Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z brakiem mocy po naprawie


Dykcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoją Audiczką: po wymianie łącznika pomiędzy turbiną a przewodem intercoolera auto wpada w jakiś tryb awaryjny, tzn. podczas rozpędzania na 3 biegu jak przekroczę 3 tyś/min auto traci moc. 

Polski Vag i vag-com pokazują błąd 575, zrobiłem logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-011_9k2Il3E.html ale nie jestem w stanie ich zinterpretować, prosze o pomoc bo autko jest mi potrzebne codziennie a w takim stanie jazda jest męką. Z góry dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak było duzo jezdzone z nieszczelnoscia a teraz uszczelniles to 99% ze masz zawalone sterowanie vnt czyli zmienna geometrie i bez wyjecia turbo i wyczyszczenia sie nie obedzie. Wpisz sobie w google czyszczenie vnt i tam na roznych forach jest ładnie opisane ze zdjeciami, na naszym z reszta tez ale akurat nie chce mi sie szukac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienna geometria występowała w AHU ?  Bo z tego co udało mi się przeczytać to chyba nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba silnik 90 KM więc w nim najpewniej nie ma zmiennej geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kilku źródeł wynika że AHU nie ma zmiennej geometrii, ale planuje na dniach wyjąć turbo i je wyczyścić bo nie wiem czy się nie zapiekl zawór. Czy sztanga sterująca zaworem upustowym powinna dać się poruszać palcami ? Lub ewentualnie na postoju przy dodawaniu gazu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palcami to może być trochę ciężko bo w gruszce jest sprężyna i zależy ile zostało z jej "sprężystości" :) ale całą dłonią jak najbardziej. Możesz też dać ciśnienie na gruszkę wężykiem ze strzykawki i powinno otwierać się bez problemu. Ewentualnie założyć klucz płaski na sztangę i próbować ruszać - powinna chodzić łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak będzie się ruszać sztanga to nie ma co turbiny wyjmować na stół ? 
Niektórzy proponują auto "przegonić" próbowałem wczoraj ale po rozpędzeniu się do 120 km/h przestało się odpychać. Co proponujecie zrobić? Wężyki wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zawór normalnie będzie chodził to moim zdaniem nie ma sensu jej wyciągać. Moje auto już przy 90 km/h przestaje się odpychać i też nie mogę dojść z nim do ładu, z tym że ja mam zmienną geometrię. Może być jeszcze nieszczelność na gruszce, a to właśnie możesz sprawdzić strzykawką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na telefoie nie wyswietla kodu silika i z gory zalozylem ze to afn, avg, ahh itd ze zmnienna. W takich turbinach jak twoja 90% przypadkow winny jest zaworek n75. Aby sie upenic ze to on zrob bypass poza zaworkiem. Jesli gruszka jest sprawna i ciegno nie zapieczone to auto bedzie slabsze ale nie bedzie wpadac w, awaryjny. I bedziesz wiedzial ze to n75 jest walniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Mozgu napisał:

Na telefoie nie wyswietla kodu silika i z gory zalozylem ze to afn, avg, ahh itd ze zmnienna. W takich turbinach jak twoja 90% przypadkow winny jest zaworek n75. Aby sie upenic ze to on zrob bypass poza zaworkiem. Jesli gruszka jest sprawna i ciegno nie zapieczone to auto bedzie slabsze ale nie bedzie wpadac w, awaryjny. I bedziesz wiedzial ze to n75 jest walniety

Jak wykonać ten bypass? Jakie wężyki należy połączyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...