michuNS Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 to on jest gwarantem! Tak nie do końca. Jak chcesz mieć dobry argument skorzystaj z usług rzeczoznawcy np. PZMotu, który jednoznacznie i na piśmie stwierdzi co jest przyczyną niedomagań. Sposób wykonania montażu w tym dobór elementów (za to odpowiada warsztat), czy wada fabryczna sprzętu (tu już odpowiedzialność spoczywa na producencie sprzętu, chociaż powinna być wykonana przez dystrybutora bądź inny podmiot odpowiedzialny). no właśnie nawet jak wada fabryczna to i tak zakład montujacy reklamuje, ale rzecznik praw konsumenta ( za darmo) i list polecony to 2 zł a zapewne na tym sie skończy bo nie sadze by chciał iść dalej a jak nie pomoże to wtedy jak radzi kolega rzeczoznawca i jechane na całego
Amator59601 Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 dziekuje wszystkim za podpowiedzi co do sposobow radzenia sobie z nieuczciwymi warsztatami!! dam znac co i jak pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się