Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Podłączenie reduktora


Amator59601

Rekomendowane odpowiedzi

witam

moj problem wyglada nastepujaco: w wakacje kupilem A4 ADR z 98roku po miesiacu zalozylem instalacje Lpg (stag 300 e-4,reduktor alaska, wtryski voltek) gdy bylo cieplo wszystko spisywalo sie znakomicie! jadnak gdy zaczely sie mrozy instalacja zaczela szfankowac tzn. przy pretkosci okolo 85km/h przelaczal sie na bezyne gdy na zewnatrz bylo kolo 10stopni mrozu wychodzilo by na to ze reduktor jest niedogrzany pojechalem do swojego gazownika cos tam pogrzebal i polecil mi zalozenie oslony na reduktor zeby na niego nie "wialo", zrobilem to nawet uszczelnilem dosyc gestym materialem ale i to nie pomoglo. Aha i jakby tego bylo malo zaczely sie problemy z ogrzewaniem tzn raz dziala raz nie, zaobserwowalem ze gdy go odpale rano i nie mam ogrzewania a temperatura silnika wynosi 90 stopni gdy go pare razy przegazuje tak do 3000 obrotow zaczyna lekko grzac ale gdy jade i np wyprzedzam z redukcja i znowu przekrocze 3000 obr to znowu leci zimne. jakas paranoja....

pojechalem spowrotem do gazownika a on stwierdzil ze ja cos mam nie tak z silnikiem i ze instalacja jest ok.

Pojechalem wiec do innego gazownika ktory stwierdzol ze mam zle zalozony reduktor na obiegu wody tzn mam szeregowo wzgledem nagrzewnicy a powinien byc rownolegle.

czy to moze byc przyczyna tych wszystkich problemow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładajac ,że nie masz problemów z termostatem czyli ze układ chłodzacy jest w 100 procentach sprawny to może to być przyczyną. reduktor powinien być wpiety równolegle zaraz za nagrzewnicą w taki sposób aby znajdował sie w pierwszym obiegu. Nie powinno byc przed nim rzadnych trójników.Dodatkowo wygląda na zapowietrzony układ. :no: A tak na marginesie to alaska nie jest przypadkiem do 90 km? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem , fakt alaski są w wersjach 120 - 130 km , dla bezpieczeństwa podepnij vag-a lub interfejs do gazu i sprawdz czy jest bogato przy max bucie. Jak nie to reduktor do reklamacji. Ale nie uprzedzajmy faktów puki co.. :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem , fakt alaski są w wersjach 120 - 130 km , dla bezpieczeństwa podepnij vag-a lub interfejs do gazu i sprawdz czy jest bogato przy max bucie. Jak nie to reduktor do reklamacji. Ale nie uprzedzajmy faktów puki co.. :blink:

Dlaczego odrazu reduktor do reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaska 125 KM nie da rady.

Producent STAGa zaleca ją do 90 KM pomimo, że producent wmawia, że do 130 jest OK.

U mnie przy 101 KM bardzo trudno przy max bucie utrzymać bogatą mieszankę (spadek ciśnienia z 1,2 bar do około 0,8 bar)

Przymierzam się do zmiany na Zavoli Zeta N.

Tobie tym bardziej radzę wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADR można fajnie podłączyć reduktor szeregowo z "podstawą" filtra oleju wtedy używanie ogrzewania niema aż tak dużego wpływu na temp. reduktora i nie trzeba ciąć węży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie da rady to masz prosty schemat. Niezgodność towaru z przeznaczeniem, ponieważ producent zaleca go do aut o maks mocy 90 km więc nie powinien znaleźć sie pod twoją maską. gazownik dał ciała :bicz: szkoda silnika. Kolega andlon dobrze sprawdził - tak cos mi te 90 km chodzilo po głowie :cool1: ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Alaska - reduktor dobry do wszystkiego ostatnio kumpel mi pokazuje nową piękną instalację w Mondeo 2,5 V6 170KM i pyta czemu mu się na benzynę przełącza jak szybciej jedzie :naughty: A pod maską Alaska :)

Osobiście uważam że nalezy podpiąć komputer do Staga i zobaczyć co jest z temperaturą. takie objawy miałem przez chwilę po wymianie płynu więc to pewnie coś zapowietrzone. A może się jakiś wąż gdzieś zagiął?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leon zakladalem instalacje w Kobyłce pod warszawa, mieszkalem jakis czas w warszawie i ktos mi polecil ten warsztat ale jak widac partacze sami.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 12:17_________________________________________________Witam

Koledzy dzwonilem do mojego gazownika, przedstawilem mu jakie sa problemy a on na to ze Alaska jest do 150KM, zaczolem sie smiac....

Ale nic jutro jade do niego powiedzial ze wszystko zrobi i bedzie dobrze.

W kazdym razie nie wyjde od niego dopuki wszystko nie bedzie tak jak byc powinno

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto-Gaz Piotr Nowotczyński

06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25

tel.23-655 33 55.

Zadzwoń w razie czego - świetny gość :good:

Jadę do niego w przyszłym tygodniu - przez telefon jest w stanie powiedzieć więcej niż większość dłubiąc przy instalacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wizyta u gazownika zeszla na niczym... nie potrafil zdjagnozowac co jest nie tak!!!

Wec sprawa wyglada nastepujaco:

-reduktor jest prawidlowo dogrzany 80(stopnie) C temperatura gazu 42(stopnie) C

-cisnienie na reduktorze 1,2 (przy butowaniu nie spada cisnienie ale przy 3500obr przelacza sie na benzyne :confused4:

ustawial wszystko od poczatku kilka razy zmienial rozne opcie przelaczania sie na bezyne itd

i wciaz to samo....

stwierdzil ze musi zasiegnac porady u jakiegos znajomego i do mnie zadzwoni bo nie spotkal sie z takim problemem jeszcze.

Moze Koledzy z Forum maja jakies pomysly co moze byc nie tak?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdz jaką aktualizację masz w sterowniku, opisz dokładniej w jakim momencie przełącza Ci na tą benzynę. przypatrz się czujnikowi temperatury reduktora,u mnie kiedys tak było na pozór wszystko ok ale momentami na pare ms gubił styk i przełączało na benzynę . Aby to sprawdzic na postoju, pomajtaj wiązkami jak przełączy to znaczy ze wina w stykach. :cool1:

ps nagraj może plik z oscyloskopu programowego i wrzuć na forum może coś ktos pomoże, zrób zdięcia spod maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a czy nadal masz problem z ciepłym powietrzem?? bo jeśli tak to, tak jak już tu koledzy pisali , że możesz mieć zapowietrzony układ. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Leone dzieki za adres, Sqarek nadal mam problem z ogrzewaniem, układ napewno nie jest zapowietrzony ale po przepłukaniu nagrzewnicy troche sie poprawilo.

koledzy co moge zrobic z gazownikiem ktory teraz nie odbiera ode mnie telefonow, przy ostatniej wizycie stwierdził ze juz nie zaklada takich instalacji i ze nie ma czesci zamiennych (czy powinienem zmusic go w jakis sposob do zmiany instalacji?).

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze tak , to on jest gwarantem! :angry: to nie Twoja wina ,że nie podołał montazowi lub ,że instalka coś nie teges... zacznij od rzecznika praw konsumenta i wyślij oficjalne pismo do druciarza o naprawę badz wymiane instalacji. :naughty:. W 90 procenach to wystarcza. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to on jest gwarantem!

Tak nie do końca.

Jak chcesz mieć dobry argument skorzystaj z usług rzeczoznawcy np. PZMotu, który jednoznacznie i na piśmie stwierdzi co jest przyczyną niedomagań. Sposób wykonania montażu w tym dobór elementów (za to odpowiada warsztat), czy wada fabryczna sprzętu (tu już odpowiedzialność spoczywa na producencie sprzętu, chociaż powinna być wykonana przez dystrybutora bądź inny podmiot odpowiedzialny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...