Skocz do zawartości

andlon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andlon

Osiągnięcia andlon

0

Reputacja

  1. Sprawdź czy tak samo jest na Pb i LPG jeżeli na Pb chodzi dobrze to może w instalacji LPG wysiadła korekcja dawki po temperaturze (jeżeli masz sekwencje)
  2. 1.Instalacja sekwencyjna, 2.Dodrze dobrane podzespoły do mocy silnika (głównie reduktor), 3.Właściwa regulacja zapewniająca odpowiedni skład mieszanki w pełnym zakresie mocy, i nie ma obawy uszkodzenie jakichkolwiek elementów silnika, również turbiny.
  3. andlon

    Ile pali Wam gazu?

    Szkoda, że nie podajecie ile spalacie średnio Pb na każde 100 km? Moje wyniki na dystansie 11 000 km (04.2008 r. do 01.2009 r.) Średnie spalanie LPG = 11,13 l/100km + Średnie spalanie Pb = 0,8 l/100km
  4. W ADP jest uszczelka o numerze dokładnie takim jak kolega powyżej napisał.
  5. Alaska 125 KM nie da rady. Producent STAGa zaleca ją do 90 KM pomimo, że producent wmawia, że do 130 jest OK. U mnie przy 101 KM bardzo trudno przy max bucie utrzymać bogatą mieszankę (spadek ciśnienia z 1,2 bar do około 0,8 bar) Przymierzam się do zmiany na Zavoli Zeta N. Tobie tym bardziej radzę wymianę.
  6. To co jest na zdjęciu to wg mnie: Regulator ciśnienia paliwa, a nie zawór. Jego zadanie to utrzymanie ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy względnie stałego w stosunku do podciśnienia panującego w kolektorze dolotowym. Jeżeli jego membrana przepuszcza, to paliwo poprzez rurkę od podciśnienia może dostawać się do kolektora ssącego a później cylindrów i być spalane - również podczas jazdy na LPG. Zdejmij wężyk od strony kolektora i zassij ustami - jeżeli będzie sucho to OK, jeżeli nie to umyj szybko zęby i kup nowy regulator.
  7. Czy jest możliwa wymiana pierścieni w tym silniku bez ściągania głowicy? Od spodu ściągając samą miskę olejową?
  8. Napisz dokładnie jaki masz reduktor, prawdopodobne jest to że masz reduktor o zbyt małej wydajności dla twojego silnika. Dokładnie tak jak piszesz "możliwa jest jazda na 2 cylindrach na LPG, a 2 na Pb". Może się tak zdarzyć wtedy gdy np.: w twoim reduktorze ciśnienie nominalne wynosi 1,1 bar (na wolnych obrotach bez obciążenia silnika), wraz ze wzrostem obciążenia ciśnienie na wyjściu reduktora spada (im słabszy reduktor tym większy spadek) i gdy osiągnie zadaną wartość np. 0,65 bar przełączy część cylindrów na Pb aby utrzymać minimalne ciśnienie na pozostałych (a tym samym nie dopuścić do zbyt dużego zubożenia mieszanki). Krótko mówiąc masz u siebie 125 KM czyli reduktor powinien być do około 150 KM, aby przy pełnym obciążeniu nie spalać benzyny lub nie jeździć na zubożonej mieszance (co jest szkodliwe dla silnika). Np. Zavoli Zeta N do 150KM, Scorpion Mini 160KM, http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/pliki/Instrukcja%20Stag-200,%20Stag-300.pdf http://www.ac.com.pl/autogaz/warsztat/Dysze/
  9. Możliwe jest spalanie benzyny przy jeździe na LPG w zależności od ustawień w opcjach STAG-300 dotyczących przełączenia na benzynę (parametry, które związane są z przełączeniem sterownika z gazu na benzynę): Cytat z instrukcji STAGa: "Wyłącz przy pierwszym – przy zaznaczonej opcji samochód zostanie przełączony na benzynę przy pierwszym spadku ciśnienia poniżej minimum. W przypadku gdy opcja jest odznaczona przy spadku ciśnienia sterownik przełącza część cylindrów na benzynę w celu zmniejszenia poboru gazu."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...