andriej 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Witam wszystkich. Temat nie dotyczy audi a golfa kolegi, ale może ktoś coś podpowie bo pomysłów już brak. Golf 110 koni. Problem jest taki, że gdy na VAGu ustawię kont około 51 to przy 2000 obrotów silnik zaczyna drgać i zaczyna dymić. Dymi raczej paliwem. Gdy kont ustawię ok 100 auto nie dymi i nie drży, wywala za to szereg błędów. Turbina jest po regeneracji, wtryski sprawdzone, wtrysk sterujący też, rozrząd dobrze złożony, uszczelka pod głowicą dobra, zaworki turbiny sprawdzone. Co może być przyczyną? Dodam, że pompa była kupiona używana, może to coś z nią właśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Na rozgrzanym silniku podaj z vaga napięcie palca przesuwu przy kącie 51Kompresja, ciśnienie oleju były sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriej 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) kompresja sprawdzona, ciśnienie oleju nie. Podpowiesz kolego gdzie sprawdzić to napięcie? chodzi o tą grupę? Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001] Edytowane 26 Marca 2017 przez andriej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się