sasak2 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Witam . Mam problem z moim audi . Pacjent to audi A4b5 quattro 1,9 tdi silnik włożony awx , turbo brd zrobiona na 180 Ps . Egr wyrzucony . Otóż postanowiłem założyć Oil catch tank , przeczyścić cały dolot i przy okazji zmieniłem olej , po zabiegu wyrzuca olej bagnetem ponad pół litra w przeciągu 100 km silnik cały w oleju w OCT ani kropli . I mam pytanie jak sprawdzic czy odma jest drożna ? Jak dmucham lub ciągnę w rurkę od odmy jest delikatny opór czy to normalne? I skąd taki wyciek na bagnecie po tym zabiegu ? Przed zabiegiem przez bagnet nie leciało nic co najwyżej bagnet był delikatnie podniesiony nic więcej . Ma ktoś jakiś pomysł ? Z góry dziękuje za odp . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Musiales cos skoncic z oct. I opary zamiast odma wywalane sa przez bagnet. Twoj uklad wolnej odmy pewnie nie ma upustu do atmosfery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasak2 0 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Wlasnie miała upust do atmosfery i to był problem , dopiero gdy podłączyłem spowrotem do dolotu sie poprawiło , widocznie podciśnienie z turbo również otwiera zawór . Do tego konkretne czyszczenie pokrywy i problem rozwiązany . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się