reganajax 2 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Witam, mam mały problem. Jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć jak się uporać z tymi błędami niżej? Dodam że auto faluje na obrotach i widoczny jest błąd. Cewki nowe, świece maja 30tys km. Jakieś błędy z mieszanka paliwa ale tego nie rozumiem. Błąd z termostatem jedynie rozumiem. 18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30. Napięcie za niskie. Dolna wartość skrajna przekroczona. 17700 - Termostat F265 sterowania chłodzeniem silnika, przerwa w ciągłości przewodu. 16618 - Podwyższenie obrotów zastrzeżonych - limit osiągnięty 16891 - Regulacja biegu jałowego: obroty powyżej wymaganej wartości. Górna wartość skrajna przekroczona. 17705 - Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia 17544 - Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki (add.) system za ubogi. 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach. Niezrozumiały sygnał. Usterka mechaniczna. Górna wartość skrajna przekroczona. 16687 - Cylinder 3: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Niezrozumiały sygnał. Górna wartość skrajna przekroczona. Usterka w obwodzie elektrycznym. 16688 - Cylinder 3: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Niezrozumiały sygnał. Górna wartość skrajna przekroczona. Usterka w obwodzie elektrycznym. 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona. Edytowane 27 Marca 2017 przez reganajax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy sprawdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reganajax 2 Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Jak wymieniałem kolanko odmy to wymieniałem go na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 A próbowałeś jeździć na Pb z zakręconym LPG? Błędy jak często wyskakują po skasowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reganajax 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Skasowałem błędy 2dni temu i póki co ich nie ma. Ale pewnie wróca bo już wcześniej kasowałem i wróciły. Raz na jakiś czas pół zbornika PB wyjeżdżam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Wiele z tych błędów może zależeć od LPG. Nie upewnisz się tego jeśli przejedziesz "raz na jakiś czas pół zbiornika". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Wszystkie wracają? Błędy 6-10 od wypadającego zapłonu na 3 cylindrze. Możliwe, że 3-ci i 4-ty bład też... Termostat bardzo częsty przypadek, tym bym się na razie nie zamartwiał. Ten 5-ty do sprawdzenia, logi dynamiczne jak ogarniesz wypadanie zapłonów. 1-szy, słaby aku ?? Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez Pablo_s-c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reganajax 2 Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Aku nowy, czasami drl mi wyłączają się na chwile jakby napięcie spadało. Termostat zamówiłem, logów nie potrafie robić. Dzisiaj będę wymieniał wszystkie świece i cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się